Τρίτη 6 Νοεμβρίου 2012

The system.....Day 1.


Ok....Πρήστηκαν τα πόδια μου σήμερα...Τρέχω σαν την τρελή από τις 07.30 ..και γύρισα μόλις από την διπλανή πόλη...
Ευτυχώς μπορώ να σας πω ότι δεν είναι όλοι άνθρωποι ίδιοι..Και χαίρομαι που μπορώ να το πω αυτό. Όπου πήγα με βοήθησαν και ήταν ευγενέστατοι..Σήμερα, στην συνέχεια θα δούμε..Τι να κάνουμε , θα τρέξουμε ..τόσα χρόνια το μάθαμε πια...Για σήμερα κανένα παράπονο, έχω την εντύπωση ότι ο κόσμος έχει συσπειρωθεί και βοηθάει ο ένας τον άλλον..ή εγώ θέλω να το νομίζω αυτό για να νιώθω καλύτερα.Θα δείξει αύριο....



Πήγα και στην μαμά σήμερα στην διπλανή πόλη....Το μπαλκονάκι της...Πολύ κουτσομπολιό!!! Φαγάκι μαμάς, τα κλασσικά "αδυνάτισες πάει το προσωπάκι σουυυυυυ!!", μπούκωμα μέχρι να σκάσω, ταπεράκια με όοοοοοοτι μπορεί κανείς να φανταστεί (θα τα φάει το Μελομακάρονο όλα σχεδόν!!) και φυσικά η ανάλογη και καθιερωμένη μουρμούρα "Θα φύγεις??Τόσο λίγο θα κάτσεις?? Μα καθόλουυυ δεν σε είδααααααα". Οι πέντε ώρες  ήταν λίγες..Να σημειώσω ότι από το άγχος κοιμήθηκα χτες 4 ώρες..Κάντε υπολογισμό....τι κούραση έχω ..Αχ μανούλες...

Η κουζινούλα της

Και φυσικά από κάπου το έχω πάρει το δημιουργικό..πρόλαβα να τραβήξω μία δεν με άφηνε.....

Το στεφανάκι της...το ένα από τα πολλά...




Φεύγοντας βρήκα μία Ψιψίνα ...Χουζούρευε...Και στήθηκε μόλις με κατάλαβε για φωτογραφία...







Μιάου........














18 σχόλια:

  1. Καλησπεραααα!!!!
    υπεροχη η μαμα....!!! και ταλενταρα στην διακοσμηση!!!
    Μου αρεσει που δεν ηθελε να τα βγαλεις και φωτο!!! Κι εμεις πως θα τα δουμε , καλε τα ομορφα της?
    Γατα η γατα....χαχαχα!!!κοιτα μουτρο! Κοιτα υφος....
    Αααχ, τι καλα...οπως εγραψα και σε προηγουμενη αναρτηση σου...ντοπαριστηκα απο υπεροχες και ευθυμες αναρτησεις! Μονορουφι τις πηγα...χαχαχα!!!!
    Τα φιλια μου κι ευχομαι να πανε οοοοολα καλααα οπως επιθυμεις αλλωστε...
    Καλη νεα αρχη!!!! ;ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ πολύ!!!Είδες η μαμά??Πού να δεις τι φτιάχνει...θα πάω κρυφά να βγάλω φωτογραφίες!!!Χαίρομαι πολύ που οι αναρτήσεις μου σου έδωσαν μια νότα θετικής ενέργειας!Νομίζω ότι πλέον αυτό είναι το λιγότερο που μπορούμε να κάνουμε ο ένας για τον άλλον!!Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  2. Λοιπόν Guru, είσαι μεγάλη ιστορία ! Και ταλέντο κραφτικό και ωραίες φωτό, άρα και φωτογραφικό ταλέντο, και ωραία εξομολογητική διάθεση χωρίς μοντάζ ! Θα φροντίσω να σε παρακολουθώ όσο πιο συχνά μπορώ ! Μην με παρεξηγήσεις, εάν αργώ, να ξέρεις ότι τσουυυυυπ θα εμφανίζομαι !!!!!
    Το ταλέντο σίγουρα το πήρες από τη μαμά ! Το στεφάνι είναι πολύ όμορφο ! Να της υποκλέψεις κι άλλες φωτό να μαθαίνουμε !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ για τα λογάκια σου......πάρααααα πολύ!!Εντωμεταξύ αυτό που γράφεις στην αρχή "είσαι μεγάλη ιστορία" μου το λέει ο καλός μου συνέχεια!!!χαχαχαχαχχα τελικά μάλλον έχει διαίσθηση......Φυσικά και θα βγάλω κι άλλες ..το έχω οργανώσει για το Σάββατο!!!!!φιλάκια πολλάααα

      Διαγραφή
  3. λατρεύω χρώμα!!! καλά η μητέρα σου απίθανη, καλλιτέχνις!!! τώρα εξηγείται πώς μια γιατρός φτιάχνει τόσο όμορφα πράγματα!! ;) θέλω να δω κι άλλες μαμαδοδημιουργίες!!!! το μπαλκονάκι υπέροχο, δεν το συζητώ! η γατούλα σε περίμενε, έτσι? χι χι.. φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα σου λέω να δεις τι φτιάχνει!!!!Είχε τελειώσει σχολή μοδιστρική κάτι..δεν ξέρω πώς το έλεγαν τότε..πιάνει το χέρι της!!!!!!Με περίμενε στο αυτοκίνητο δίπλα η γατούλα!!!!!!

      Διαγραφή
  4. To μήλο κάτω από την μηλιά θα πέσει δεν λέμε; Μπράβο στην μαμά!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αχα, απο κει το πηρες και το ταλεντο και τις γνωσεις. Αρα εκει να δινουμε τα συγχαρητηρια!Καταπληκτικο το στεφανι.Φιλακια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χιχιχιιχ μάλλον το γονίδιο....!!!Ευχαριστώ εκ μέρους της!!!φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  6. Τι ομορφο μπαλκονι ειναι αυτο!!!!!
    Το ζηλευω μεσα στη μουντη Αθηνα εστω και για λιγο!!!!
    Τωρα εξηγουνται ολα..το γονιδιο της καλλιτεχνιας!!!!!!!!!
    Αυτο ειναι!!!
    Σε φιλωωωω!!να εχεις μια ομορφη μερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και να φανταστείς δεν το έβγαλα ολόκληρο γιατί το είχε πλύνει και δεν με άφηνε να βγω έξω!!!!Θα το βγάλω ολόκληρο να το δείτε!!!Ναι τελικά από την μαμά το έχω πάρει!!!Φιλάκια Αθήνα....εκεί γεννήθηκα..μέχρι τα 12 εκεί ήμουν!!!!!!φιλάκιαααα

      Διαγραφή
  7. Πρόσφατα σε ανακάλυψα και μου αρέσει ο τρόπος που μας τα λες!
    Η γατούλα μια γλύκα και το φθινοπωρινό στεφάνι απίθανο. Μπράβο στη μαμά.
    Πάω να βολτάρω στο σπιτάκι σου και να διαβάσω κι άλλες αναρτήσεις σου.
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

kiss kiss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...