Δευτέρα 5 Νοεμβρίου 2012

I am the Winner of ALL!!

Αγαπημένες μου φιλενάδες...Σας γράφω ενώ τρέμουν τα χέρια μου..και ενώ κατάπια-καταβρόχθισα ένα προφιτερόλ!! Πριν μου τα σούρετε να ξέρετε ότι σήμερα το αξίζω!!

Πρωί πρωί με πήρε μια φίλη μου συνάδελφος ότι διορίστηκε. Τι χαρά!! Γιατί εγώ είμαι μετά από αυτή....Τουλάχιστον έτσι νόμιζα...Και έψαχνα και εγώ να δω το όνομά της να χαρώ...Δεν την έβρισκα στους διορισμούς και άρχισα να ψάχνω έναν έναν..ΚΑΙ ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΔΙΟΡΙΣΤΗΚΑ πριν από αυτή!!!!ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

Σοκ,πανικός ,πατατράκ χαμός στο ίσιωμα ..τι να σας λέω τι να σας πω.....Κι αυτό γιατί έχω 15 ημέρες να κάνω όλαααααααα τα γραφειοκρατικά ΚΑΙ να μετακομίσωωωωωω!!.Πράγμα φυσικά που απαιτεί υπερφυσικές δυνάμεις....Ωχ μανούλα μου!!!!! Δύο μήνες πιο νωρίς!!! Μέσα θα είμαστε Χριστούγεννα...Θα πάω και στο bazzar του Νευροκοπίου!!!!!!

Στο καπάκι κι αφού δεν έχω ακόμη συνέλθει διαβάζω στην KaNiMa ότι κέρδισα την κουκουβάγια από το giveaway της Αθηνάς........



Όχι πέστε τώρα να μην την κρεμάσω αυτή την κουκουβάγια στο γραφείο μου?? Τέτοιο γούρι πιααααααααααααααα!!!! Σήμερα την στεναχώρησαν την Αθηνά ....Ελπίζω να χαρεί λιγάκι που εμένα τουλάχιστον μου έφερε τέτοια τύχη και θα έχω αυτή την κουκουβαγίτσα μαζί μου πάντα!!!!!!!!!

Θέλω να σας ενημερώσω βέβαια, ότι μέχρι να πάω θα γράφω..μετά....όταν έρθει και το internet....Ωχ ωχ πάνε οι διακοπές!!!!!

Εκτός από αυτό στο καπάκι έρχεται ένας φίλος του Μελομακάρονου....Το μικρό του έχει γενέθλια σήμερα και τι έγινε!! Μόλις είχα τελειώσει τον Άρη και την Αθηνά και τους είχα στήσει για φωτογραφίες...Δεν βγήκαν ποτέ!!! Μόνο μια πρόλαβα στην σακούλα!! Πήγανε στον μικρό και στην κόρη του την μεγαλύτερη μιας και τους λάτρεψε!!



Τα είχα ετοιμάσει για το Νευροκόπι ...αλλά...πήγαν αλλού...Τώρα ξεκίνησα να φτιάχνω άλλα!!! Και  τελικά...θα τα πάω και από κοντά!!!!!!!!

Ξέχασα ..κάτω από τον Άρη και την Αθηνά ήταν και αυτό μέσα στην σακούλα...Την θυμάστε την σούπερ πρόκληση???




Απίστευτη ημέρα..και με περιμένει Γολγοθάς!! Τουλάχιστον θα ξαναπάω στην δουλίτσα μου μετά από έναν χρόνο ακριβώς...Στους αγαπημένους μου παππούδες και γιαγιάδες...Όσο και να τρέξω αξίζει..κυρίως γιατί θα είναι η τελευταία φορά που θα τρέξω....Και έδωσα και το Doc car....Φτου!

Σας φιλώ..έπεσε η αδρεναλίνη μου και νυστάζω...έχω φάει μόνο ένα κουλούρι και ένα προφιτερόλ  σήμερα..Δεν κατεβαίνει τίποτα κάτω....

Μάκια!!


22 σχόλια:

  1. Πολύ χάρηκα!!
    Μπράβο...τυχερή η κουκουβάγια!
    Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το άξιζες το προφιτερόλ!!!! Μπράβο!!! Πάντα όμορφα νέα να έχεις Fo μου!!! Αυτό σηκώνει και πίτσα από αυτές τις καλές του μελομακάρονου! χι χι! Τέλεια, κι εγώ χάρηκα πολύ με όλα αυτά! όπως λέει και η Μαρία η κουκουβάγια είναι γούρικη! χι χι.. Φιλάκια πολλά, καλή εβδομάδα!!! Και καλές ετοιμασίες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι όμορφα νέα! Μπράβο!Χαλάλι το γλυκό!
    Μ αρέσει που μαθαίνεις για τον διορισμό και σκέφτεσαι ότι θα πας και στο μπαζάρ!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα θα πάω...δίπλα μου είναι!!Ντροπή......Ευχαριστώ πολύ!!

      Διαγραφή
  4. Τέλεια νέα!!!!!!!!!!!!Μπράβο!!!! Συγχαρητήρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΑ !!!!!!!
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΣΟΥ!!!!!
    ΕΧΕΙΣ ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΕΔΩ
    http://diaheiros.blogspot.gr/2012/08/blog-post_29.html
    ΣΟΥ ΕΣΤΕΙΛΑ ΜΕΙΛ, ΣΟΥ ΑΦΗΣΑ ΣΧΟΛΙΟ!!!
    ΟΥΤΕ ΦΩΝΗ ΟΥΤΕ ΑΚΡΟΑΣΗ!!!!
    ΝΑ ΜΟΥ ΔΩΣΕΙΣ ΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΟΥ ΝΑ ΣΟΥ ΤΟ ΣΤΕΙΛΩ!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συγχαρητηρια!!!Παντα να εχεις καλα νεα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ πολύ!!Εύχομαι σε όλες μας μόνο καλά νέα πλέον!!Φτάνει πια!!

      Διαγραφή
  7. Αααααα!!!!!Μπραβοοοοο!!!! Α, θα αλλαξει η τυχη σου τωρα μικρη μου....
    Υπεροχες δημιουργιες....
    καλα το doc car με ελιωσε τελειως.....!!!!
    εισαι απιστευτηηηη!!!!
    Φιλακια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι υπέροχα νέα!!! Όχι μόνο προφιτερόλ αξίζει, ολόκληρο ζαχαροπλαστείο!!! Μπράβο!!! Συγχαρητήρια και για το διορισμό και για τον διαγωνισμό!!! Τρέξιμο λίγο αλλά αξίζει!!!
    Πήγε για καλό σκοπό το αυτοκινητάκι!! Πάντα τα δωράκια είναι καλός σκοπός! χιχι!
    Και τα κουκλάκια όμως απίθανα!!
    Όμορφο βράδυ να έχεις!!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αυτά είναι νέα!!!!!!!!! Μπράβο κοριτσάρα μου, καλορίζικη η νέα σου θέση!
    Τα κουκλάκια σου ανεπανάληπτα!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Συγχαρητήρια και από μένα!!!!! Λίγο αργά μεν αλλά τρέχω και δε φτάνω! Πολύ χαίρομαι που η κουκουβαγίτσα μου θα σου κάνει συντροφιά στη νέα δουλειά και εύχομαι να σου φέρει γούρι!!!!!! Μπράβο μπράβο μπράβο!
    ΥΓ. Στείλε και κανένα προφιτερόλ κατα δω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

kiss kiss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...