Παρασκευή 29 Ιουνίου 2012

Θυλακίτιδα....ουφ

Κορίτσια μου γλυκά έχω να γράψω πολλές ημέρες.....αλήθεια δεν ήξερα που να τρέξω πρώτα!!Είχε μαζευτεί τόοοοοοοοσοοοοοοοοο σίδερο που πιάστηκαν τα χεράκια μου.Αυτό με το νοικοκυριό και το σιδέρωμα επίσης είναι μια καινούρια ανακάλυψη.........δεν έκανα δουλειές παρά μόνο όταν κόντευα να πιάσω κατσαρίδες και ποντίκια...να είναι καλά το Μελομακάρονο που είναι άντρας που τα κάνει ΌΛΑ!!!Όσο για το σιδέρωμα,λόγω ενός γαγγλίου στο δεξί χεράκι πάνω στο ωλένιο νεύρο(από λάθος...ιατρών...είδατε,συμβαίνουν ΚΑΙ σε εμάς!) και μερικής αναισθησίας στην έσω μεριά  του καρπού και άπειρο πόνο ,δεν θυμόμουν καν πώς το κάνουμε!Οπότε μπορείτε να έχετε μια εικόνα για το πώς σιδέρωνα τόσες ημέρες....3 μπλουζάκια,30 λεπτά διάλειμμα.....πίκρα.
But το θέμα μας είναι άλλο........Εδώ και 15 ημέρες παρατήρησα στο μετωπάκι μου κάτι μικρά μικρά σπυράκια σαν ιδρωτίρια που λέμε βγάζουν τα μωρά...Στην αρχή δεν ανησύχησα,όπως έχω ξαναπεί είμαι φουλ πολυαλλεργικό άτομο οπότε φαντάστηκα ότι κάτι τέτοιο θα είναι πάλι....Εμ,δεν φεύγαν.....Και φυσικά όπως κάθε ιατρός που σέβεται τον εαυτό του και ξεχνάει τον βασικό και πρώτο κανόνα της ιατρικής-ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΙΑΤΡΟ ΠΑΝΩ ΜΑΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΜΑΣ-άρχισα να κάνω πειράματα...έβαλα λίγο κορτιζόνη....Τίποτα!Άσε που θύμωσαν τα σπυριά και γίναν κατακόκκινα...οπότε σίγουρα δεν ήταν αλλεργία....Έβαλα λίγο αντιβίωση που είχα ...Κάπως πήραν να εξαφανίζονται αλλά δεν έφυγαν...Οπότε και κατάλαβα ότι είναι μάλλον μόλυνση και πέρασε μια εβδομάδα μέχρι να δεχτώ ότι έχω κολλήσει κάτι...Ξέρετε ..στην σχολή και όλα τα χρόνια που δουλεύουμε μας μαθαίνουν να είμαστε σούπερ άνθρωποι,να μην δεχόμαστε ότι είμαστε σαν τους υπόλοιπους...αλλιώς δεν γίνετε να είμαστε σκληροί και αδιάφοροι όπως λέτε όλοι ...γιατί αν δεν είμαστε, δενόμαστε συναισθηματικά και τότε πάει η διάγνωση και η θεραπεία σας....ένας ιατρός πρέπει να είναι και ΛΙΓΟ άνθρωπος...Οπότε συμπερασματικά εμείς ΔΕΝ μπορεί να αρρωσταίνουμε (το οποίο  δεν γίνεται και συχνά λόγω των αντισωμάτων που έχουμε οπότε και αυτό ενθαρρύνει την πεποίθηση ότι είμαστε άτρωτοι...). 'Ετσι λοιπόν και εγώ ...ΔΕΝ μπορώ να έχω κάτι!!(στα ελληνικά ανθρώπινα λέγεται η σχιζοφρένεια των ιατρών για να μην το θέσω αλλιώς...!).Δεν πήγαινε άλλο όμως...και χτες πήγα στον καθηγητή μας τον αγαπημένο στο νοσοκομείο ,ο οποίος κάνει παπάδες(στην κυριολεξία βρίσκει τα απίθανα!) και άκουσα αυτό που ήξερα....Θυλακίτιδα.....Και τι είναι αυτό???Μόλυνση από σταφυλόκοκκο κοινώς.Μπορεί να προκληθεί σχεδόν από τα πάντα...Διότι ο σταφυλόκοκκος σαπροφυτεί(υπάρχει) πάνω στο δέρμα μας....ή μπορεί και να το κολλήσουμε από θάλασσα,πετσέτα από παντού....Το δικό μου μάλλον ,είναι όντως το δικό μου σταφυλοκοκκάκι καθώς εμφανίστηκε μετά το γυμναστήριο,λόγω του ιδρώτα.....(ένας λόγος να κόψω το γυμναστήριο...γαιδούρα ε??).Η θυλακίτιδα χωρίζεται σε επιπολής(επιφανειακή,αυτή που έχω δηλαδή εγώ) και σε εν τω βάθει,με φλύκταινες και πύον και πιο σοβαρή.Το κακό???Η επιφανειακή μπορεί να γίνει εν τω βάθει.......Και μιας και την συμπαθώ την μούρη μου,με αυτήν ζω τόσα χρόνια,ούτε make up δεν έχω βάλει ποτέ και την λατρεύω,αρχίσαμε την θεραπεία....Μία  αντιβιωτική κρεμούλα κάθε βράδυ,ειδικό αφρό να πλένω το προσωπάκι και αντιηλιακό για την ημέρα(μυρίζει τέλεια αυτό θα το συνεχίσω..).Τίποτα δηλαδή...βλακείες...Δυστυχώς επειδή είμαι ιατρός-ηλίθια και άργησα ,θα κάνω έναν μήνα θεραπεία....Σκασίλα μου επίσης,αλλά το λέω για εσάς να ξέρετε.Τώρα το καλοκαίρι θα κολλήσουμε όλοι από κάτι δερματολογικό....εγώ το κόλλησα εκτός καλοκαιριού...στο γυμναστήριο που να πάρει!!!!(Φαγώθηκα η τρελή να κάνω ποπουδάκι αλά λατίνα. )
Η συμβουλή της ημέρας.....Αντιηλιακό παντού,έχει αυξηθεί στατιστικά ο αριθμός των ανθρώπων με επιφανειακό μελάνωμα,πετσέτα και ψάθα μαζί,δικιά σας πετσέτα,όχι σκούπισμα του προσώπου με πετσέτα από την ξαπλώστρα ή την άμμο καθώς και όχι με τα χέρια,πολύ νερό, και πίνω και βρέχομαι,ενυδάτωση με κρεμούλα από φαρμακείο(δεν έχουν νόημα οι ακριβές που έχουν βιταμίνη Α μέσα,κάνουν τερατωγένεση-1ο έτος ιατρικής) και προσοχή στα τσιμπούρια που καιροφυλακτούν στην άμμο!!
Κι όποια βγάλει σπυρί στείλτε μου email!!!!!!!!!Να δούμε ποιανής είναι χειρότερο!!Φιλάκιαααααααααα!!!!!



7 σχόλια:

  1. Αχ καλή μου Fo!! Τι σε βρήκε και σένα, γιατί και γω κάτι παρόμοιο έπαθα πιο σοβαρό ( απόστημα) και τρέχω και δε φτάνω με επεμβάσεις και αντιβιώσεις!! Και τώρα το καλοκαίρι έιναι ακόμη πιο δύσκολα με τόση ζέστη!!! Πρέπει να προσέχουμε πολύ όλες!! Με το παραμικρό να παίρνουμε τη γνώμη του γιατρού.. Η πρόληψη είναι η καλύτερη θεραπεία που λένε!! Περαστικά εύχομαι, φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τι να πω ζουζούνα....για το σίδερο που γράφεις,πάρε πρεσσα,θα σωθείς!!!Μπαμ μπου τελειώνεις(έχω και εγώ πολύ με 2 άντρες και ξέρω)για τα σπυράκια?Ε ίσως εσείς οι γιατροί λόγου το ότι βρίσκεστε μέσα στις αρρώστιες να είσατε και πιο ευαίσθητοι.Μην τα βλέπεις,κάνε την αδιάφορη...στρες..άγχος ίσον εχθρός.Σου εύχομαι να εξαφανιστούν γρήγορα-)))πολλά φιλιά.......και γυναικες...μακριά από τον ήλιοοοοοοοοοοοοοο!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Περαστικα σου,
    Δες το σαν ενα μαθημα μονο που ασθενης αυτη τη φορα ησουν εσυ!Σκεψου οτι τον αυγουστου που συνηθως παμε ολοι διακοπες θα σου εχει περασει και κανε κουραγιο.
    Οσο για το σιδερο εχτες ηρθε η πεθερα μου και καναμε απο 5-6 πλυντηρια η καθε μια.Και εχω κι αλλο.
    φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Περαστικά και καλό κουράγιο μέχρι να ξεμπερδέψεις!!
    Το σίδερο δεν το σχολιάζω καν...είναι μια πονεμένη ιστορία με πολύ ιδρώτα ...κι έχω και να σιδερώσω η ακαμάτρα!
    Ήξερα τι να προσέχω στην παραλία ή μάλλον έτσι νόμιζα γιατί έμαθα και κάτι που δεν ήξερα....
    έχει τσιμπούρια???
    τι, πως, γιατί?????
    Τώρα φοβάμαι!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. τσιμπούρια στην άμμο ?????!?!!!!!! θεέ μου!!!! πρώτη φορά το ακούω αυτό....
    όσο για τη θυλακίτιδα...είναι η ίδια που ταλαιπωρεί το κατακαημένο "μπικίνι" μου???
    αν ναι έχουμε καμία συμβουλή? γιατί ότι τρόπο αποτρίχωσης κ αν δοκίμασα το αποτέλεσμα είναι ίδιο....και δεν είναι κ της μόδας οι αρκούδες στην παραλία για να πεις αφήνω μαλλί....χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κι όμως...δυστυχώς...κάθε καλοκαίρι τα βγάζω από πάνω σας με τη λαβιδούλα μου....μετά το μπάνιο!!!!Δεν ξέρω τι ..στο μπικίνι...πάντως δεν νομίζω το ίδιο..Στο μπικίνι συνήθως δημιουργείται από αναστροφή προς τα έσω της τρίχας...σαν μικρή δοθίηνες..Μόνο λέιζερ εκεί ή ξυράφι..όλα τα άλλα,κεριά ,χαλάουα ,κ΄ρμες δεν κάνει γιατί έχουμε πολλούς λεμφαδένες εκεί και απαγορεύεται,όπως και στις μασχάλες..

      Διαγραφή
  6. Κάτι παρόμοιο είχα και εγώ.Με θεραπεία και πολύ αντηλιακο είδα βελτίωση!
    Φιλιά απο το mystickland:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

kiss kiss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...