Δευτέρα 23 Ιουλίου 2012

GIVEAWAY BY ME!!

Ήρθε η ώρα!Μιας και γίναμε 100 άτομα στο σπιτάκι μου ,είπα να σας κάνω και εγώ ένα μικρό δωράκι...Τίποτα σπουδαίο..κάτι μικρό φτιαγμένο από τα χεράκια μου με αμέτρητα τρυπήματα(είπαμε δεν έχουμε μηχανή..).Θα ήθελα πρώτα να σας ευχαριστήσω όλους και όλες που με επισκέπτεστε,που με συμβουλεύετε  και με βοηθήσατε (καθότι άσχετη με το θέμα blogs) ,που με ενθαρρύνετε καθημερινά και που χαίρεστε όσο και εγώ όταν φτιάχνω κάτι καθώς και σε αυτό είμαι πρωτάρα!!Τα δωράκια μου φυσικά δεν θα μπορούσε να είναι κάτι άλλο από τα σπιτάκια-γούρια!!!Η ιδέα αυτή ξεκίνησε από ένα προσχέδιο πίνακα που δεν τελείωσε ποτέ....

αυτόν.......
Το GIVEAWAY θα διαρκέσει δύο εβδομάδες....εάν δεν έχετε email στα στοιχεία επικοινωνίας του προφίλ σας ,αν μπορείτε δώστε και το email στο μηνυματάκι  που θα αφήσετε κάτω από το post αυτό,εάν θέλετε να λάβετε μέρος!!Τα δωράκια μου είναι τρία και φυσικά θα γίνει κλήρωση!!!!Δείτε τα!!!
ΑΥΤΑ!!!!!!!
Εύχομαι να σας αρέσουν και να τα κρεμάσετε κάπου στο δικό σας σπιτάκι για να σας φέρουν πολύ πολύ τύχη και να σας φτιάξουν την διάθεση!!!!Είναι τα mini houses...

Επίσης ,επειδή με ρώτησαν κάποια άτομα,δεν τα πουλάω αλλά αν θέλει κάποιος για δώρο ευχαρίστως,στείλτε μου email και το κανονίζουμε!

Φιλάκια ,σας ευχαριστώ πολύ για όλη την συμπαράσταση,για την κουβεντούλα μας σε αυτή την γειτονιά,που πιστέψτε με...καλύτερη ψυχοθεραπεία αυτή την περίοδο,την δύσκολη που περνάμε όλοι μας,δεν υπάρχει!!!!Καλή τύχη!!!

24 σχόλια:

  1. Καλημέρα Φωτεινή!!!! Να μας χιλιάσεις! Θέλω και εγώ ένα τέτοιο σπιτάκι...και αν δεν είμαι τυχερή δεν πειράζει το έχω δει σε τόσες εκδοχές από εσένα που το έβαλα στο μάτι και θα το κάνω μόνη μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα και καλή εβδομάδα!!!
    Την αγάπη μου για αυτά τα σπιτάκια ίσως την έχεις καταλάβει:)χεχε...
    Όταν λοιπόν τα είδα να φιγουράρουν αμέριμνα στην παραπάνω ανάρτηση,είπα:"Τα θέλωωωω"...:):)
    Μακάρι λοιπόν να κερδίσω:):)
    Το e-mail μου είναι:mystickland@hotmail.gr
    Kisses...
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Επειδή τα σπιτάκια σου τα λάτρεψα από την πρώτη στιγμή μακάρι να κερδίσω ένα...είναι που χρειάζομαι και την τύχη που φέρνουν..
    Σου εύχομαι τα καλύτερα και για το μπλογκ σου και φυσικά για σένα!!
    Ο πίνακας δικός σου είναι?
    Πολύ μου αρέσει!!
    Καλημέρα!!!
    Α το μέιλ μου είναι almikr@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα!! Να τα χιλιάσεις!!
    Μέσα και εγώ για ένα από αυτά τα υπέροχα σπιτάκια!!
    To e-mail μου : confumind@gmail.com
    Καλή συνέχεια.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα και καλη εβδομάδα! Να τους χιλιάσεις τους αναγνώστες σου και να συνεχίσεις να δημιουργείς πολύ,πολύ όμορφα πράγματα!! Πανέμορφα τα σπιτάκια σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χαίρομαι που είμαι η 100η αναγνώστρια, εύχομαι να σου φέρω γούρι και να τους διπλοχιλιάσεις!!!
    Καλές δημιουργίες εύχομαι!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γλυκιά μου Fo εδώ θα είμαι αμείλικτη... αν δεν κερδίσω θα σκάσω... πόσες συμμετοχές επιτρέπονται;χιχι!!!! Να είσαι πάντα έτσι ανοιχτόκαρδη και απλόχερη όπως σήμερα και να στα φέρει η ζωή όπως επιθυμείς! Νιώθω ότι αξίζει πολλά... αλήθεια θα μας πεις ποτέ σε ποιο νησί μένεις; Καλέ έχουμε καιρό να μάθουμε νέα από τον ερωτήλο!!!Callie by Anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. αυτά τα σπιτάκια είναι τρέλα γιατρέ μου!!!
    kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ευκαιρια λοιπον,να ταξιδεψει το mini house και εκτος Βορειου Ελλαδος!
    Να σου ευχηθω, να εξασκεις τη δουλεια για την οποια αγωνιστηκες τοσα χρονια και παραλληλα να εχεις ελευθερο χρονο να αφιερωνεις στις αγαπημενες σου χειροτεχνιες!
    Να περνας καλα και να δημιουργεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Συνεχισε ετσι.Ευχομαι καθε μερα να κανεις και περισσοτερους φιλους.Φιλακια πολλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αχ Fo μου εύχομαι να είμαι μια από τις 3 τυχερές και να μου φέρει τόση τύχη το σπιτάκι σου όση δεν είχα ποτέ στη ζωή μου!! Λατρεύω τα σπιτάκια σου, φιλάκια πολλά!! το e-mail μου το έχεις,οπότε.. να ευχηθώ καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλησπέρα κούκλα μου! Σου εύχομαι ολόψυχα να αποκτήσεις χιλιάδες φίλους-αναγνώστες στο πανέμορφο blog σου και να΄σαι πάντα ευτυχισμένη! Οι δημιουργίες σου είναι υπέροχες, αλλά ιδιαίτερα τα σπιτάκια σου τα λατρεύω!! Καλή επιτυχίες σε όλους/όλες και σ'ευχαριστούμε για τα φανταστικά δώρα σου! Πολλά φιλάκια και να περνάς πάντα όμορφα! :-) Υ.Γ. Ξέχασα να σου γράψω το e-mail μου : elena_sardella@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. γειά σου Φωτεινούλα!!!Να τα χιλιάσεις τα μέλη σου!!!-)))το μπλογκ σου είναι κουκλίστικο όπως και οι δημιοργίες σου.Και αν τα σπιτάκια φέρνουν τύχη τότε θα΄τα θέλει όλα η Ελλάδα!!!Είσαι πολύ γλυκιά και γενναιόδωρη,και ο θεούλης θα σε ανταμείψει για αυτό-))
    φιλιά πολλά,εγώ φευγω Κρήτη.Θα τα πούμε σε καμμιά 10 μέρες-))
    oldcustle@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΝΑ ΧΙΛΙΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΣΟΥ ΓΙΑΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΟ ΑΞΙΖΕΙΣ...ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ!!! ΤΟ ΔΩΡΑΚΙ ΣΟΥ ΥΠΕΡΟΧΟ. ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καταπληκτικά σπιτάκια
    Πολυ όμορφο το blog σου
    Ανυπομονω για νέες δημιουργίες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ακόμα και αν δεν είμαι τυχερή στο να κερδίσω ένα από τα 3 υπέροχα σπιτάκια σου, είμαι τυχερή ούτως ή άλλως που είμαι μία από τις 100+...αναγνώστριές σου. Σου εύχομαι να μας πολλαπλασιάσεις σύντομα, σε βαθμό τέτοιο που να μην...προλαβαίνεις να διαβάζεις όλα τα σχόλιά μας..χαχαχα!! Καλό και εξίσου δημιουργικό Σ/Κ να έχεις :0)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Φωτεινή να τους χιλιάσεις τους αναγνώστες σου, σου εύχομαι!! Σ' ευχαριστούμε πολύ για τα δωράκια που μας έχεις, είναι φανταστικά!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΦΩΤΕΙΝΗ!!!!ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ ΤΑ ΣΠΙΤΑΚΙΑ ΣΟΥ!!!!!ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΙΛΙΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΣΟΥ!!!!!ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Να με τις διακοπές και τις βουτιές δε το πήρα είδηση....κάλλιο αργά παρά ποτέ όμως. Να τους χιλιάσεις τους αναγνώστες σου εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Να μαι και γω αργοπορημένη αλλά όπως είπε και το Κατερινάκι κάλλιο αργά παρά ποτέ. Εύχομαι πάντα χαρές και επιτυχίες στο σπιτάκι σου και να συνεχίσεις να δημιουργείς όμορφα πράγματα! Μακάρι να είμαι στις 3 τυχερές-που δεν το νομίζω γιατί από τύχη δεν- επειδή τα σπιτάκια σου είναι υπέροχα και θα ήθελα και εγώ να είχα ένα! Πολλά φιλούθκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Kαλησπέρα Φωτεινή!! Φανταστικά τα σπιτάκια σου μακάρι να κερδίσω ένα!! Σου εύχομαι και άλλους πολλούς αναγνώστες (δεν βάζω αριθμητικό όριο!!!!)
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πρόλαβα?????
    Τώρα πήρα χαμπάρι το give away σου!!! Τέλεια τα σπιτάκια σου!!
    Με το καλό να τους χιλιάσεις τους αναγνώστες σου!!
    Φιλιά πολλά!
    Καλή σου μέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Α! Κι εγώ τώρα το πήρα χαμπάρι!!! Τα σπιτάκια φανταστικά@
    Φιλιά*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλησπέραααααα!!!!
    Μπορώ και γω να συμμετάσχω? Προλαβαίνω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

kiss kiss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...