Τρίτη 3 Ιουλίου 2012

bunnies and ...ofcourse one more house!!!

Λοιπόν..........ένα κοριτσάκι ετών τεσσάρων,η κόρη μιας συναδέλφου που μας έτρεχε προχτές στο λούνα παρκ (μα δεν ζαλίζονται ποτέ?????) μου ζήτησε να της φτιάξω λαγουδάκια....Βέβαια έχω ήδη κάποια , αυτά εδώ αλλά τα έχει η μαμά και δεν τα δίνει πίσω!!!!!Οπότε ..ξανά από την αρχή!Παιδάκι...δεν μπορώ να χαλάσω χατήρι και μόνο που μου δίνει φιλάκια λιώνωωωωω!! Το θάρρος το πήρε από εμένα αφού της πήγα το πρώτο μου σπιτάκι εδώ το ροζ ..οπότε και σου λέει το μωρό "δεν μου φτιάχνεις λαγουδάκια??" Έψαξα το internet ,πήρα ιδέες από πολλά sites και blogs και έκανα ένα μείγμα.Ακόμη φυσικά όλα στο χέρι..Καθώς έψαχνα βρήκα και έναν τρόπο να ενώνω την τσόχα, το blanket stich οπότε έκανα και ένα ακόμη σπιτάκι για ένα άλλο κοριτσάκι αυτό...δείτε την αλλαγή στο πίσω μέρος σε σχέση με τα άλλα...Αυτά από εμένα είμαι λίγο τέζα λόγω ...μηνιαίων γυναικείων θεμάτων+ζέστης, έπεσε και η πίεση και είμαι με τα πόδια ψηλά!! Φιλάκια κορίτσια να περνάτε τέλεια !!!!!!ΚΑΛΟ ΜΑΣ ΜΗΝΑ!!!
Mrs Bunny







Mr.Bunny




He has her heart in his ear and she has his heart.......








21 σχόλια:

  1. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΧΑΡΙΤΩΜΕΝΑ ΤΑ ΛΑΓΟΥΔΑΚΙΑ ΤΑ ΔΕ ΣΠΙΤΑΚΙΑ ΑΠΙΘΑΝΑ ...ΜΡΑΒΟ ΣΟΥ!!ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΜΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΤΙΚΟΥΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλό μήνα Fo μου! Είναι πανέμορφα!!! Και τα λαγουδάκια και το σπιτάκι!!! Περαστικά σου, ελπίζω να είσαι καλύτερα τώρα.. Σου είχα στείλει και ένα mail δεν ξέρω αν το είδες.. Φιλάκια, καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ μου αρέσουν!Ωραία ιδέα για δωράκι.Βλέπω κάνεις μαζική παραγωγή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πανέμορφα όλα!! Πολύ τυχερό το κοριτσάκι.. Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τέλεια ιδέα για δωράκι! Το κοριτσάκι σίγουρα θα χαμογελάσει με ικανοποίηση μόλις το πάρει στα χέρια του!!!! Καλή μέρα να έχεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Και πώς να χαλάσεις χατήρι στα γλυκά φιλάκια.........
    Τέλειο το ζευγάρι των λαγών! Και τι καλοδουλεμένο.... όπως βέβαια και το σπιτάκι!
    Μπράβο Fo!!!!!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι ωραία λαγούδια είναι αυτά!! Τα αυτιά τους μου άρεσαν πολύ :))
    Καλά τα σπιτάκια είναι η αδυναμία μου, τα κάνεις τόσο όμορφα και χρωματιστά!
    Μπράβο σου !! Keep going !!
    Να περνάς καλά, πολλά φιλάκια **

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν θέλω να κάνω σχόλιο...
    Τα αριστουργήματά σου μιλάνε από μόνα τους!!!

    Όμορφη Κυριακή να περάσεις!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλώς σε βρήκα. Το μπλογκοσπιτάκι σου υπέροχο, οι δημιουργίες σου πολύ όμορφες και η ανάρτησή σου τρυφερότατη!! Μπράβο σου και καλή σου εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλώς ήρθες ,ευχαριστώ ειλικρινά....καινούρια είμαι τώρα μαθαίνω και χαίρομαι πολύ πολύ που σας αρέσουν!!

      Διαγραφή
  10. Καλησπέρα κούκλα μου και καλή εβδομάδα! Υπέροχες οι δημιουργίες σου.... το σπιτάκι είναι φανταστικό και τα λαγουδάκια σκέτη γλύκα!! Καλή συνέχεια και να περνάς πάντα όμορφα! Πολλά φιλιά! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

kiss kiss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...