Δευτέρα 9 Ιουλίου 2012

Summer Bliss week 1

Well....όπως είπα δεν ήμουν και πολύ καλά αυτή την εβδομάδα,έτρεχα και πέρα δώθε στην διπλανή πόλη για τα φορολογικά (ουφφφφφφφ) και δυστυχώς δεν έχω φωτογραφίες από θάλασσα αφού ΔΕΝ πήγα!!!!Αλλά θα πάω αύριο...Επιτέλους!!!!Έβγαλα φωτογραφίες από τις δραστηριότητές μου στο σπίτι..Δημιουργίες και ανακαίνιση στο μπαλκονάκι..η οποία δεν ολοκληρώθηκε ακόμη..μου  λείπει η άμμος και τα κεριά!!(θα σας τα δείξω μόλις τα φτιάξω αυτά....).Τα παιχνιδάκια επίσης θα σας τα δείξω πιο λεπτομερώς σε άλλο Post αν και η αλήθεια είναι ότι αντέγραψα...μερικά από άλλα Blogs και τα δικά μου δικά μου είναι η καμηλοπάρδαλη και το ελαφάκι....τα υπόλοιπα είναι μείγμα από πολλές φωτογραφίες cartoons στο google και ιδέες με τσόχα από άλλους bloggers...Αυτά τα έκανα όταν είχα τα  γυναικεία θέματα του μηνός και πέθανα από τον πόνο κάθε βράδυ.....και φυσικά δεν είχε τίποτα στην τηλεόραση οπότε δούλευα για να ξεχάσω ότι το depon το καλύτερο φάρμακο αλλά αργεί να πιάσει το άτιμο..(αν και ιατρός δεν είμαι των πολλών φαρμάκων γενικότερα.Φιλάκια και.....φυσικά αρχίζω με τις καλύτερες φωτογραφίες ..τα σκουλαρικάκια που κέρδισα!!!Ευχαριστώ πάρα πολύ Konstantina, μέσα σε αυτήν την τρελή εβδομάδα ήσουν το καλύτερο δώρο!!!!!





















H ανάρτηση αυτή είναι μέρος μιας φωτογραφικής πρόκλησης 
για την οποία μπορείτε να διαβάσετε εδώ.




23 σχόλια:

  1. Κάποια μέρα θα το πάρω απόφαση να προσπαθήσω κι εγώ να φτιάξω κάτι, τώρα αν θα το πετύχω είναι άλλο θέμα!..
    μα είναι όλα φανταστικά!
    Με γεια τα σκουλαρίκια..!
    Το μπαλκονάκι ό, τι πρέπει για δροσιά..καλή συνέχεια με την ανακαίνιση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θα τα καταφέρεις!!και εγώ για πλάκα ξεκίνησα ...ευχαριστώ πολύ!!

      Διαγραφή
  2. Τα κουκλακια καταπληκτικα!!!Καλο μπανακι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μια χαρά το μπαλκονάκι! Δροσερό, δροσερό! Και τα καμηλο-παρδαλάκια μια γλύκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τα ζωάκια είναι πολύ χαριτωμένα...μακάρι να μπορούσα να φτιάξω και εγώ:(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μπορίς και δεν το ξέρεις πίστεψέ με!!Ούτε εγώ το ήξερα ότι μπορώ!!!

      Διαγραφή
  5. Φανταστικός ο ζωολογικός σου κήπος, αλλά να επίσης να προσθέσω, πως έχεις και
    ωραίο μπαλκόνι !! :)
    Ελπίζω να νιώθεις καλύτερα! Φιλάκια γλυκιά μου, καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλή εβδομάδα..ευχαριστώ πολύ...ναι επιτέλους συνήλθα και ετοιμάζω την πετσέτα για παραλία!!!

      Διαγραφή
  6. Καλά τι οίστρος καλλιτεχνικής διάθεσης και έμπνευσης είναι αυτός!!! Μπράβο σου! Απολαμβάνω πολύ τις αναρτήσεις σου! Κάτι ακόμα. Τα πουλάς αυτά που φτιάχνεις;;; Ετσι για να ξέρουμε αν χρειαστούμε κάτι!Σε φιλώ. Callie by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. με έχει πιάσει σου λέω τρελός οίστρος!!Τόσα χρόνια καταπίεση και χωρίς χρόνο ούτε για ύπνο...από την τρίτη λυκείου δεν είχα ξαναπιάσει τις μπογιές και τα ψαλίδια μου!!!οπότε φαντάσουυυυυυυ μετά από 18 χρόνια τι έχω να βγάλω από μέσα μου!!!Δεν τα πουλάω ...το σκέφτομαι δηλαδή ,άμα κάποιος θέλει θα του φτιάξω όμως για κάποιο συμβολικό ποσό...

      Διαγραφή
  7. τέλεια η ανακαίνιση! Αλλά και τα σκουλαρίκια πανέμορφα!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Με γειά τα σκουλαρίκια, πολύ όμορφα! Το μπαλκόνι σου πολύ ωραίο φαίνεται και με θέα, ε για τα ζωάκια τί να πώ! Είναι φανταστικά!!!! και μ'αρέσουν πάαααρα πολύ τα χρώματά τους!!
    Φιλιάαάάάά
    Αγγελική

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τέλεια τα ζωάκια, υπέροχες όλες οι φωτογραφίες!!!! Καλή επιτυχία στην πρόκληση!!!! Φιλιά πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. τί χαριτομενιά είναι αυτή ?::)) και μάλιστα με χρώμα ..πολύ χρώμα !! πολύ όμορφά!!
    φιλια !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ πολύ!!ναι κάτι με έχει πιάσει με τα χρώματα!!μάλλον το καλοκαίρι!!!!!!

      Διαγραφή
  11. "ζωγράφισες" πάλι!! είσαι απίθανη! καλά η καμηλοπάρδαλη είναι all the money! το μπαλκόνι σου είναι πανέμορφο! με γειά και τα σκουλαρικάκια!!! φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

kiss kiss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...