Κυριακή 29 Ιουλίου 2012

Τα φώτα σας....παρακαλώ..again!

Η σημερινή μου ανάρτηση έχει να κάνει με έναν προβληματισμό μου....Το σκέφτομαι εδώ και καιρό αλλά δεν ξέρω τι να κάνω.Αφορά το να δημιουργήσω shop στο etsy.com.Πολλοί συγγενείς και φίλοι μου οι οποίοι φυσικά και πάθαν την πλάκα τους με τα πραγματάκια που φτιάχνω,όχι γιατί είναι και αμάν super αλλά γιατί κανείς δεν το πιστεύει ότι εγώ η σκληρή(είμαι),πορωμένη με τα νυστέρια(και αυτό είμαι),φύτουλας(αυτό λένε ότι είμαι εγώ ποτέ δεν το δέχτηκα),βιβλιοφάγος και ανέραστη,βαρετή και του καναπέ γάτα(είμαι.....!)  μπορεί να έχει  τόση φαντασία και δημιουργικότητα.Όπως έχω ξαναπεί ,μάλλον μόνο εγώ το ήξερα και το είχα καταπιεσμένο όλο αυτό που βγαίνει τώρα...λόγο διαβάσματος.
Κανείς βέβαια δεν ξέρει ότι ήμουν στην 1η λυκείου ανάμεσα σε δύο επιλογές-στην σχολή καλών τεχνών και στην ιατρική.Ότι πάλεψα μέσα μου και τελικά επέλεξα να υπηρετήσω τον κόσμο όπως πίστευα τότε ότι θα ήταν το καλύτερο.Ούτε μια στιγμή δεν το μετάνιωσα,παρόλο που ειλικρινά,το να είσαι ιατρός είναι ότι πιο επίπονο...η ψυχή σου γίνεται κομμάτια τις περισσότερες φορές..και τις λίγες ανυψώνεσαι στα ουράνια,όταν σε ευχαριστεί με μια αγκαλιά ή μια χειραψία ο ασθενής σου γιατί τον βοήθησες...για το ποιο μικρό μέχρι το πιο μεγάλο..ότι δεν τα παράτησες ακόμη κι όταν το μυαλό και η λογική σου έλεγαν ότι έφυγε....άστον.Δεν υπάρχει αυτό το συναίσθημα...
Τώρα που ολοκληρώθηκε ο κύκλος αυτός και πλέον έγινα ειδικός ιατρός,βλέπετε και εσείς τόσους μήνες εδώ στην παρέα μας ότι το μεράκι για δημιουργία βγαίνει προς τα έξω όλο και πιο πολύ...Το μυαλό μου κι όταν κοιμάμαι ,κατεβάζει ιδέες..απλά δεν έχω τα μέσα να τις υλοποιήσω καθότι άνεργη....ακόμη.Σκέφτηκα λοιπόν ,αφού μου το προτείναν ,να φτιάξω και εγώ μια σελίδα και να δείχνω τα πραγματάκια μου και να τα πουλάω.Σε χαμηλές τιμές και να βγάζω τα έξοδά μου ώστε να μπορώ να αγοράζω όλα αυτά που χρειάζονται για να φτιάχνω κι άλλα!Και κάποιος επίσης να τα χαίρεται..όχι μόνο οι δικοί μου,οι οποίοι βέβαια έχουν όλοι πια από ένα σπιτάκι κρεμασμένο στο σπίτι τους.
Εσείς τι λέτε??Δεν έχω ιδέα από το etsy.com,δεν ξέρω τι πρέπει να κάνω,διαβάζω τις οδηγίες αλλά καταμπερδεύτηκα....και δεν ξέρω αν τελικά είναι καλή ιδέα.Θα ήθελα πολύ να δείξω στον κόσμο ότι είμαι και κάτι άλλο εκτός κι από επιστήμονας,θα χαιρόμουν πάρα πολύ κάποιος να έχει ένα κομματάκι μου κάπου πολύ μακριά,κάποιος άγνωστος.....να το κρατάει και να λέει "this is from Greece,from a doctor!How bazaar!!"
Λέτε να έγινα ψώνιο????Θα εκτιμούσα απίστευτα τα σχόλιά σας,την γνώμη σας και τις συμβουλές σας όσο αφορά το etsy μιας και φυσικά είμαι ντουβάρι ΚΑΙ σε αυτό...τι περιμένετεεεεε μετά από 18 χρόνια διάβασμα να ξέρω την πρωτεύουσα της Νικαράγουας???Ή το internet???????

Mην ξεχνάτε το GIVEAWAY μου ΕΔΩ ,τα σπιτάκια από κάτω δωράκια για τρεις από εσάς μέχρι την Κυριακή!!!


Φιλάκια....και HELP!!

7 σχόλια:

  1. Μάλλον δεν περίμενες μια απάντηση σαν τη δική μου, μιας και είμαι άσχετη με το θέμα! Παρόλ' αυτά είπα να σου πω τη γνώμη μου βλέποντας βέβαια τα πράγματα απ'έξω! Δε νομίζω ότι είναι κακό να ξεκινήσεις ένα μαγαζάκι στο etsy.com και βέβαια δε νομίζω πως είσαι ή θα σε θεωρήσει κανείς ψώνιο αν θέλεις να έχει κάποιος από μακριά κάτι δικό σου!!! Σίγουρα βέβαια θα ήθελα να μάθω κι εγώ τη γνώμη κάποιου που γνωρίζει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δυστυχώς κι εγώ ντουβάρι είμαι και δεν μπορώ να σε βοηθήσω σχετικά...τη θεωρώ όμως καταπληκτική ιδέα, να το κάνεις!!!
    Και θέλω να σου πω ότι καλά έκανες κι έγινες γιατρός...χρειαζόμαστε ανθρώπους που να γίνονται γιατροί για τους σωστούς λόγους....κι εσύ έγινες για τους σωστούς...
    Η δημιουργικότητα και η τέχνη είναι εκεί κι ας μην τα σπούδασες....είναι να το έχεις στο αίμα σου παιδάκι μου....κι εσύ τα έχεις!
    Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η ιδέα σου είναι πολύ καλή! Το γνωρίζω το Etsy shop, αν και έχω λογαριασμό δεν έχω ανεβάσει κάτι για να πουλήσω.. Είναι κάτι που το σκεφτόμουν όπως κι εσύ, καθότι άνεργη κι εγώ.. Έχει μια φίλη μου μαγαζάκι και μπορώ να σου πω ότι ξέρω, θετικά και αρνητικά.. Καταρχήν πρέπει να δώσεις έναν λογαριασμό σου για να μπαίνουν εκεί τα χρήματα που κερδίζεις.. Ξέρω επίσης πως προπληρώνεις ένα μικρό ποσό για κάθε δημιουργία που ανεβάζεις, κάτι σαν προμήθεια του Etsy.. το δύσκολο είναι να πουλήσεις από κει, καθότι τεράστιος ο ανταγωνισμός, άπειροι οι δημιουργοί.. αν θέλεις να μάθεις κάτι επιπλέον, πες μου και γω θα ρωτήσω κάθε λεπτομέρεια για να σου απαντήσω.. ελπίζω λιγάκι έστω με τις λιγοστές μου γνώσεις να βοήθησα.. το mail μου στο γράφω πάλι να το χεις εύκαιρο: t_eyh@hotmail.com Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν έχεις τίποτα να ζηλέψεις από όσες έχουν μαγαζάκι στο etsy! Είσαι πολύ δημιουργική και τα πράγματά σου είναι όμορφα. Τι σημασία έχει αν είσαι γιατρός ή οτιδήποτε άλλο. Η δημιουργία δεν μπαίνει μέσα σε στενά πλαίσια όπως η επιστήμη. Άρα μπορείς κάλλιστα να τα συνδυάζεις. Προσωπικά, το βρίσκω πολύ ενδιαφέρον μια γιατρός, που συνήθως οι γιατροί έχουν αυτό το ατσαλάκωτο και σοβαρό, να κάνει κάτι τόσο καλλιτεχνικό και να έχει και μπλογκ.
    Ήθελα και εγώ να σε ενημερώσω όμως, αλλά με πρόλαβε η evonita, οτι υπάρχει προμήθεια, πουλήσεις δεν πουλήσεις- κατι σαν συνδρομή....
    Υπάρχει και άλλο μαγαζάκι, το DaWanda (είναι ευρωπαϊκό, έδρα στο Βερολίνο) και αρκετά ανταγωνιστικό με το etsy. Απ'ότι διαβάζω δεν έχει και listing fee. Μπορείς να δεις ένα αρθρο που συγκρίνει αυτά τα δυο εδω:
    http://voices.yahoo.com/etsy-vs-dawanda-two-websites-sell-handmade-857845.html?cat=15

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τελικά μοιάζουμε γλυκιά μου μόνο που εγώ πάλεψα περισσότερο από σένα για ότι αγαπούσα ..τη ζωγραφική.Προέρχομαι από ..Ιατρική οικογένεια..η , μητέρα μου, ( ο πατέρας μου οικονομικά) ο θείος και ο παππούς..Το όνειρο της μητέρας μου ήταν να γίνω γιατρός και με πίεζε..όταν έδωσα εξετάσεις τους είπα όλους ψέματα..έδωσα στη Σχολή Καλών Τεχνών και φαντάσου την εκπληξη μου όταν πέρασα...Δεν σου λέω τι έγινε..χαμός και καταποντισμός..φαντάσου ακόμα όταν εγώ το μοναχοπαίδι τους αναγκάστικα να φύγω Αθήνα στη Σχολή, με ανάγκαζαν χωρίς να τους νοιάζει τα έξοδα να έρχομαι κάθε ΣΚ..Φαντάσου και τί έγινε μετά όταν ερωτεύτηκα τον άνδρα μου με ..αλληλογραφία και τους είπα οτι φεύγω στο Βέλγιο να τον παντρευτώ!!!Είσαι νέα στα μπλοκ και δεν ξες οτι τον άνδρα μου τον γνώρισα με αλληλογραφά και τον παντρεύτηκα την ίδια μέρα που τον πρωτοαντίκρυσα!!Χαμός!!!Μετά τον λάτρεψαν γιατί ήμουν πολύ πολύ τυχερή με τη ..ζαριά μου στη ζωή..Ποτέ δεν μετάνοιωσα για τις ..επαναστάσεις μου..με τις επιλογές μου..αγάπησα τη δουλειά μου, την αγαπώ..αγάπησα τον άνδρα μου και ήμαστε ακόμα ερωτευμένοι ακόμα και τώρα όπως τότε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλή μου Guru... ούτε εγώ δυστυχώς γνωρίζω πολλά για το etsy... μόνο ότι έχει γίνει πολύ της μόδας τελευταία!!! Το μόνο που ξέρω είναι ότι μια φορά που ρώτησα για να αγοράσω κάτι είχε πολύ ακριβά μεταφορικά (πράγμα που ανέβαζε το κόστος, ειδικά εάν ήθελες να αγοράσεις μόνο ένα αντικείμενο). Οπότε πρέπει να ψάξεις το πώς θα γίνεται και η αποστολή. Εγώ πάντως θα σου πρότεινα (έάν τελικά δεν το αποφάσεις) να το κάνεις και μέσα από το facebook ή ακόμα και από ένα δεύτερο blog που θα ασχολείται μόνο με την πώληση αυτών που φτιάχνεις. Φυσικά θα πρέπει να είσαι και πολύ προσεχτική με το θέμα αποδείξεις, εφορία κ.λ.π. γιατί έχουν γίνει πολύ ζόρικα τα πράγματα για τους ελεύθερους επαγγελματίες. Εάν μάθω κάποια blogger που έχει λογαριασμό εκεί... (έχω μία στο μυαλό μου) θα σου πω!. Φιλάκια. Callie by Anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να το κάνεις γιατί όχι? Κι εγώ το έκανα πρόσφατα πριν 2 μήνες, δεν είναι δύσκολο, όντως το μόνο που χρειάζεται είναι να ανοίξειςένα λογαριασμό στο Paypal,για να πληρώνεις τις καταχωρήσεις σου στο etsy, κάθε προιόν που ανεβάζεις να πουλήσεις πληρώνεις 0,20 ευρώ για 3 μήνες, επίσης μέσω αυτού του λογαριασμού paypal εσύ πληρώνεσαι πριν στείλεις το προιόν σου. Αυτό το κάνεις δίνοντας στο etsy το νούμερο μιάς πιστωτικής ή απλής κάρτας ανάληψης ενός λογαριασμού τραπέζης , αυτή τη κάρτα τη τσεκάρει το PAYPAL και σου τραβάει στην αρχή ένα ποσο 2 ευρώ, εσυ πηγαίνεις στη τράπεζα βλέπεις στο λογαριασμό σου ότι έχει τραβηχτεί αυτό το ποσό και παίρνεις 'εναν αριθμό που υπ'αρχει στο χαρτί της τράπεζας , τον καταχωρείς στο paypal όπου είχες μπεί για να ανοίξεις λογαριασμό και τότε είσαι έτοιμη να ονειρεύεσαι , να φωτογραφίζεις, να καταχωρείς τις δημιουργίες σου. Ο λόγος που το paypal παίρνει αυτό το μικρό ποσό το οποίο σου επιστρέφει μετάλίγες μέρες είναι να σιγουρευτούν ότι όντως αυτός ο λογαριασμός ανήκει σε σένα, Μετά τοα υπόλοιπα είναι εύκολα, γράφεις ένα κείμενο για να είναι τι προφίλ σου και γενικώς μελετάς τί γράφουν οι άλλες και θα σε βοηθήσει σε αυτό η ελληνική ομάδα του etsy η greek street team όπου μπορείς να ρωτήσεις ότι θέλεις, ο'υ....φφφφ σε ζάλισα ίσως, ότι θέλεις ρώτα με, φιλιά Μαιρη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

kiss kiss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...