Τετάρτη 27 Μαρτίου 2013

PROJECT YESU

Φίλες μου bloggers....Σήμερα κάνοντας βόλτα στα σπιτάκια "εσωτερικού" και "εξωτερικού"  έπεσα τυχαία πάνω σε αυτό το project. Τι είναι λοιπόν αυτό....Μια κοπελίτσα μικρή σε ηλικία αποφάσισε το 2011 να βοηθήσει παιδάκια στην Ουγκάντα....Διαβάζοντας στο blog της και ψάχνοντας μετά στο internet διαπίστωσα ότι όντως κάνει δουλειά..από το τίποτα....

Mallory
Η τελευταία της δραστηριότητα αφορά το ταξίδι που θέλει να κάνει στην Ουγκάντα και να βοηθήσει προσφέροντας φορεματάκια στα κοριτσάκια εκεί που όπως όλοι ξέρουμε δεν έχουν τίποτα...αλλά όταν λέμε τίποτα εννοούμε απολύτως τίποτα. Λόγω της δουλειάς μου κάποια στιγμή, ήθελα και εγώ να πάω στους ιατρούς χωρίς σύνορα...λόγω προβλημάτων υγείας όμως δεν μπόρεσα και έκτοτε συμμετέχω και εγώ από μακριά όπως μπορώ...Για αυτό το λόγο και σκέφτηκα να συμμετάσχω στην ιδέα της φτιάχνοντας ένα φουστανάκι.....Της έγραψα λοιπόν ένα email όπου της ζήτησα την άδεια να το ανακοινώσω και σε εσάς και να βοηθήσουμε όλες μαζί από την Ελλάδα...γιατί η Ελλάδα ακόμη και αυτούς τους καιρούς πάντα ήταν μπροστά σε τέτοιες φιλανθρωπίες και πάντα πρέπει να είμαστε , να δείχνουμε έμπρακτα και σταθερά τι σημαίνει να είσαι Έλληνας, από αυτή την μικρούλα αλλά τόσο σημαντική για όλους τους πολιτισμούς χώρα.

Τι κάνουμε λοιπόν......
Η Mallory μου έδωσε λοιπόν το OK.Ο σκοπός είναι να φτιάξουμε φουστανάκια από μαξιλαροθήκες.

φορεματάκι
Η Mallory μας δίνει οδηγίες πώς θα τα φτιάξουμε με μηχανή ή χωρίς στο blog της MALLORY .

Η διεύθυνση που τα στέλνουμε είναι 

Mallory Fundora
Project Yesu
1178 Willow Bend Drive
Clarksville, TN 37043
USA

Τώρα θα μου πείτε "μα πόσο θα κοστίσει μέχρι εκεί να πάει??". Αυτό της είπα και εγώ και είχε την ιδέα να τα μαζέψουμε όλα και να τα στείλουμε....Αυτό εμένα μου φαίνεται δύσκολο .....Εκτός και αν το κάνουμε ανά Νομό..Εδώ θέλω και την δική σας γνώμη.......Τα έξοδα που βρήκα ψάχνοντας στα ΕΛΤΑ είναι για έναν φάκελο μικρό καφέ (πόσο πια να ζυγίζει μια μικρή μαξιλαροθήκη??) είναι περίπου 3-5 ευρώ. Όχι σαν δέμα  ..δείτε ΕΔΩ .

Νομίζω ότι είναι μία κίνηση πολύ καλή και θα φανεί κιόλας ότι οι Ελληνίδες bloggers συμμετέχουν σε θέματα παγκόσμιας φιλανθρωπίας ακόμη και σε τέτοιες δύσκολες ημέρες για εμάς. Τι λέτε Ελληνίδες bloggers μπορούμε?????

Επίσης ζήτησα την άδειά της να χρησιμοποιήσουμε την ιδέα της και για τα παιδάκια στην χώρα μας...Σε ότι οργάνωση, Σπίτι για παιδάκια, για μανούλες όπου μπορούμε και η κοπέλα ευχαρίστως μου απάντησε να το κάνουμε για όσα πιο πολλά παιδάκια μπορούμε!!! Προσωπικά σκέφτομαι  να το  κάνω στην Δράμα οπότε όποια κοπέλα είναι σε εκείνο τον Νομό ας επικοινωνήσουμε να το κάνουμε , να βρούμε πού και τι χρειάζεται και να οργανωθούμε.

Δεν ξέρω πώς σας φαίνεται ας ενημερωθούν οι Ελληνίδες bloggers ( ψάχνω κορίτσια να σας το στείλω και έχω μπλέξει, γράφω από ξένο υπολογιστήηηηηηηηη) και να ανοίξουμε τα φτερά μας και προς τα έξω...Τι λέτε ??????????? Το κάνουμε?????????





18 σχόλια:

  1. ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ Η ΙΔΕΑ ΣΟΥ!!!
    ΝΑ ΤΟ ΔΟΥΜΕ!
    ΦΙΛΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. το βρίσκω τέλεια ιδέα!!!!! μέσα είμαι!!!! θα ήταν ωραίο να οργανώσουμε κι εμείς εδώ!! έχεις δίκιο, σε κάθε νομό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημερούδια!!! Πολύ καλή ιδέα, το είδα και χτες! :)
    Να οργανώσουμε κάτι αντίστοιχο, γιατί όχι! Εγώ μέσα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σαν ιδέα είναι πολύ καλή..δεν πιάνουν τα χέρια μου σε αυτά όπως έχω ξαναπεί, αλλά θα κοιτάξω να δω τι μπορώ να κάνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Polu kali i idea sou. kai egw apo Drama eimai. Tha prospathisw na erthw se epafi mazi sou gia na organwthoume se sxesi me to nomo mas. (molis erthw Drama tha sou steilw e-mail). An sto endiameso exeis kapoia idea ...CaramelandCandles1@gmail.com filakia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Και βέβαια να το κάνουμε!! Άμα θέλουμε όλα τα μπορούμε!! Πάω να το βάλω κι εγώ στο μπλοκοσπιτάκι μου!! Καλό ΣΚ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φωτεινή, τώρα το είδα από την αναδημοσίευση της Εύης!! Η ιδέα είναι καταπληκτική!! Δεν ξέρω αν θα καταφέρω να φτιάξω, αλλά θα το διαδώσω, όσο μπορώ κι εγώ, μέσω Google+!!
    Καλό σ/κο!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστωωωωωω!!αντε φτιαχτεεεεεεεεε φτιαχτεεεεεεεεεεεεε να σκισουμε και εξωωωωωωωω!!(ουτε την εθνικη να ειχα ενα πραγμα με εχει πιασει.........)φιλακιααααααα

      Διαγραφή
  8. Καλημέρα Φωτεινή!
    Μόλις το είδα αυτο από αναδημοσίευση της εβονίτας. Πολλα συγχαρητήρια για την ευαισθητοποίησή σου! Όταν ήμουν μικρή ήμουν σίγουρη ότι κάποτε θα πήγαινα στους γιατρούς χωρίς σύνορα.
    Λυπάμαι πολύ που δε θα μπορέσω ν συμμετέχω κ εγώ αλλά δυστυχώς αυτό τον καιρό ο χρόνος μου είναι πολύ περιορισμένος. Αν θέλεις όμως μπορώ ν το αναδημοσιεύσω στο μπλογκ μου. Εύχομαι ν βρεις την ανταπόκριση που θέλεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω παρα πολυ!!!!αν μπορεις θα ηταν τελεια!!!δεν πειραζει...η σκεψη σου και μονο φτανει και περισσευει!!!!

      Διαγραφή

kiss kiss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...