Τετάρτη 11 Ιουλίου 2012

Houses for all tastes

Το τρελό του θέματος είναι ότι ξεκίνησα για ένα!!Τώρα όποιος φίλος και συγγενής βλέπει τα σπιτάκια μου θέλει ένα!!Και πώς χαίρομαιιιιι!!Τελικά λίγο χρώμα στην ζωή μας φτιάχνει την διάθεση!!!Και από μια ευχή μαζί με το κάθε σπιτάκι...δεν φτιάχνω για όλους τα ίδια...είναι το καθένα ανάλογα με τον παραλήπτη..Σε κάποιον βάζω ματάκι,σε άλλον καρδούλα και σε κάποιους...δείτε παρακάτω!Το πρώτο είναι για την ξαδερφούλα μου που έχει δυο αγόραρους σαν τα κρύα τα νερά...και το δεύτερο το έφτιαξα σήμερα,με ένα αλογάκι από παλιά μπομπονιέρα.....αυτό δεν ξέρω σε ποιον θα πάει,απλά μου βγήκε!Μάλλον σε κάποιους που θέλουν μωράκι!!Για να δούμε σε ποιον..αλήθεια είμαι περίεργη ποιος θα το ζητήσει αυτό!!!Φιλάκια κορίτσια σας εύχομαι μια τέλειαααααααααα ημέραααα!!!
















  


28 σχόλια:

  1. Νομίζω οτι είναι απο τα πιο όμορφα σπιτάκια που έχω δει...Τα φτιάχνεις για δωράκια ή τα πουλάς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. για δωράκια αλλά άμα θέλει κάποιος του φτιάχνω και βλέπουμε ...συμβολική τιμή μην φανταστείς!!!

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ πολύ!Θα το έχω υπόψιν μου!

      Διαγραφή
  2. και αυτά τα σπιτάκι είναι τέλεια!!!Αν είχα αβάπτιστο μωρό,εσύ θα μου έφτιαχνες τις μπομπονιέρες.Αλλά έχει γίνει ήδη 17 χρ.χιχι
    καλή συνέχεια χρυσοχέρα μου,και το πιο ωραίο από όλα,είναι πως τα δημιουργείς ανάλογα με τον χαρακτήρα του καθενός!!!Μπράβο!!!
    φιλούρεςςςςςςςςςς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μα πώς να αντισταθεί κανείς;;; Είναι υπέροχα!!! Αχ, αυτό με τις γατούλες είναι καταπληκτικό!!! Έχω και εγώ τις αδυναμίες μου!!! Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΟΥΚΛΙΣΤΙΚΟ..ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ..ΚΑΝΕ ΝΑ ΧΩΡΙΟΥΔΑΑΑΑΑΚΙ!ΜΠΡΑΒΟ ΚΟΡΙΤΣΑΡΑ!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΦΙΛΙΑ ΔΡΟΣΕΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώω!!είχα κάνει χωριουδάκι αλλά τα πήρανε ένα ένα,ζήτα ο ένας ,ζήτα ο άλλος δεν μου έμεινε κανένα!!!!Πρέπει να κάνω και για εμένα ένα!!

      Διαγραφή
  5. Γεια σου αγαπητή Guru! Είναι τέλεια όλα τα σπιτάκια σου! Ειδικά το πρώτο, το λάτρεψα! Τα χρώματα τους είναι υπέροχα! Συνέχισε την καλή δουλειά! Πολλά φιλούθκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. εχω ενα κολλημα με τα σπιτακια!!!!και αυτο το δικο σου ειναι πανεεεεμορφο!!!!(χρωματα μοτιβα υλικα τα ταιριαξες υπεροχα)
    να σαι καλα και να δημιουργεις!!!πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πώς να μην σου ζητάνε να τους φτιάξεις, αφού είναι φανταστικά!!! Τέλεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είναι όντως πάρα πολύ ωραία!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι τέλεια που είναι τα σπιτάκια σου!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. τα καημένα τα σπίτια που το ένα στο άλλο
    ακουμπούνε γλυκά και αποκοιμιούνται(Οδυσσέας Ελύτης)
    είναι υπέροχα και "ζεστά" ...
    μπράβο σου !!
    καλημερες ομορφες !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. μα είναι λογικό....τα σπιτάκια σου είναι απλά ΤΕΛΕΙΑ !!!! τα χρώματα...τα σχέδια...οι συνδυασμοί...τι να πρωτοθαυμάσει κανεις!!!
    καλημέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πάντα λατρεύω όλες τις δημιουργίες σου και τα υπέροχα σπιτάκια σου, είναι η αδυναμία μου!! Καλή συνέχεια και πολλά δροσερά φιλάκια! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ όμορφα! Το καθένα ξεχωριστό! Μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Φοβερό ειναι τρελαινομαι για τις γατουλες στον τοιχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ακόμη δυο καταπληκτικά σπιτάκια!!! πανέμορφα είναι και αυτά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλώς σε βρίσκω!!!Τα σπιτάκια σου είναι καταπληκτικά!! Λατρεύω την τσόχα αλλά δεν έχω χρόνο για πολλά...άσε μου τη δίνει και η ζέστη!!! Συνέχισε έτσι!μπράβο!φιλάκια και ελπίζω να τα λέμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

kiss kiss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...