Σάββατο 2 Ιουνίου 2012

The Blog ..and my nothaveaclue status

Λοιπόν.....όπως ξέρετε ,κι αν δεν ξέρετε θα καταλάβετε,δεν έχω την παραμικρή ιδέα πώς κάνετε όλα αυτά που κάνετε οι υπόλοιποι στα blog σας!Να είναι καλά κανά δυο κοπέλες που μου είπαν 2-3 tips και έβαλα μπρος....τόσα χρόνια φίλαθλος του facebook καμία σχέση με το αντικείμενο!Οπότε με έχει πονέσει το κεφάλι μου σήμερα με τα banners,headers etc.....Ολόκληρη επιστήμη μάνα μου!Είμαι περίεργη στο τέλος πόσες φορές θα έχω αλλάξει την διακόσμηση εδώ μέσα μέχρι να ικανοποιηθώ!Το Μελομακάρονο από την άλλη(my dear,dear man...) ο οποίος είναι και κατασκευαστής ιστοσελίδων, με έχει πετάξει στα βαθιά και κολυμπάω μόνη μου...βρε τι νάζια έχω κάνει,τι ανήθικες προτάσεις,τι γκρίνια ,τι μουρμούρα,τι φωνές δεν λέει να με βοηθήσει...να τα κάνεις μόνη σου να μαθαίνεις!!Άκου ατάκα...οk  mister  την επόμενη φορά που θα αρρωστήσεις θα τα κάνεις και εσύ μόνος σου...να μαθαίνεις? Good deal?? I believe so.......
Κοιτάω τα blog σας και ζηλεύω....τι όμορφα!Το δικό μου λες και το έκανε 5χρονο...αν και έτσι που γεννιούνται αυτά σήμερα...μάλλον καλύτερα θα το έκαναν...Μα τα  έχετε δει πώς πιάνουν το iphone και του αλλάζουν τα φώτα??DNA mutations...εντελώς τα πιτσιρίκια.Anyway....πρέπει να μάθω ένα σωρό καινούρια πράγματα ,σε μια εντελώς καινούρια γλώσσα και να φτιάξω και ένα όμορφο οπτικά blog...ουφ...(τέτοια ζόρια να χω μια ζωή ....The Best!!!).

Σήμερα έκανα αυτό...το παρακάτω..με ένα πρόγραμμα που τώρα έμαθα ότι υπάρχει....τι περιμένεις..τόσα χρόνια στα θρανία και στα επείγοντα,στις τράτες και στα ασθενοφόρα..να ξέρω και το Picasa??????????
Άντε να δούμε τι άλλο θα μάθω αύριο...σήμερα μου έπεσαν βαριά..κι αυτά και το μπρόκολο!!!!




10 σχόλια:

  1. fofoula...μιά χαρά τα καταφέρνεις.Και εγώ όλα μόνη μου τα έμαθα,αν και αυτά τα μπάννερς κτλ.τα αφαίρεσα,αφού υπάρχουν στα αγαπημένα μου.Μετά το πρόβλημα είναι,πως όσο πιο πολλά μπιχλιμπίδια βάζουμε,τόσο φορτώνουμε το μπλοκ,και ο κόσμος δεν συγκεντρώνεται στην ανάρτηση.Αυτάάάαααα
    καλό μήνα και καλή συνέχεια-))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. thank you για την συμπαράσταση........καλημέρα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ..Littmann και blog καλα τα πας!!Συνεχισε..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑFRA..ΌΛΑ συνδυάζονται είδες???έχεις blog???Πατάω πάνω στο όνομά σου και δεν βγαίνει κάτι!!!!

      Διαγραφή
  4. Εγω ,δεν καταφερνω προς το παρον να τα συνδυασω,περιοριζομαι λοιπον, στην αναγνωση και στο σχολιασμο!Ελαβες το mail μου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. τα καταφέρνεις μια χαρά για αρχή! Κάθε αρχή και δύσκολη άλλωστε!
    kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχ και να ξερες,που ξέρεις είμαι σίγουρη τι τραβάω!!!!ευχαριστώ πάρα πολύ για την συμπαράσταση....!!!

      Διαγραφή
  6. Μια χαρά είναι και η εμφάνιση του blog σου και τα πάντα!! Εμένα πάντως μου αρέσει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

kiss kiss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...