Κυριακή 25 Νοεμβρίου 2012

The system ...Day 12349

Αγαπημένη μου παρεούλα.....Ψόφησα αλλάααα ετοιμάστηκα! Όλα έτοιμα για την μετακόμιση...Πολύ τρέξιμο, πολύ άγχος , πάρα πολλές ώρες μέσα στο αυτοκίνητο, ποδαρόδρομος για εύρεση κατοικίας, χαρτιά ,χαρτιά, χαρτιά.......

Μετά από όλα αυτά λοιπόν συνεχίζω και πιστεύω ότι κάτι έχει αλλάξει...Δεν μου φώναξε κανείς στις διάφορες υπηρεσίες, ίσα ίσα που με εξυπηρέτησαν στο έπακρο..Έπαθα πλάκα όπως καταλαβαίνετε..!!!Σε 2 μέρες θα σιωπήσω πάλι μέχρι να μου συνδέσουν το ίντερνετ....εύχομαι να σας βρω για τα Χριστούγεννα..Σας παρακολουθώ μέσω κινητού και όποιου υπολογιστή βρω μπροστά μου και χαίρομαι που στολίσατε, που φτιάχνετε τα στολίδια σας και που είστε όλοι καλά.

Φυσικά τα βράδια όταν σταματούσα να μαζεύω κούτες ...έπλεκα....Έκανα αυτά τα ποντικάκια για χαλάρωση μετά από μία  κουραστική ημέρα...Τον Μίκυ και την Αλμπέρτα.





Ο Μίκυ θα μείνει με το Μελομακάρονο και η Αλμπέρτα θα έρθει μαζί μου.....













Τα υπόλοιπα νέα είναι ότι κουρεύτηκα καρέ, πρώτη φορά μετά από 15 χρόνια που τα είχα μακριά και έχω να πω το εξής-Γιατί άργησα???? Τι απόλαυση να λούζεσαι 5 λεπτά!!!!!!!!!!Επίσης χαίρομαι πολύ που θα ξεκινήσω δουλειά την ίδια μέρα που θα ανοίξει η Ονειρούπολη!!!!!! Να πάω στον Άγιο Βασίλη να του ζητήσω να πάνε όλα καλά........και να μας πληρώνουν πού και πού!!!!!!!

Σας εύχομαι ένα καλό βράδυ, επιτέλους τελείωσε και η formula 1  να ηρεμήσει το κεφάλι μου εδώ μέσα........Με νιώθετε να φανταστώ!!!!

Φιλάκια παρεάκι ,η τελευταία νύχτα πριν την επιστροφή την Τρίτη  που θα τα πούμε από εδώ, από αυτή την πόλη for the last time......Η συνέχεια από αλλού.......

Ματς

9 σχόλια:

  1. Συμφωνώ και με το καρέ (δεν νομίζω να τα ξαναμακρύνω) και με την φόρμουλα!!!
    kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μα που είσαι επιτέλους!!!!!! :) χαίρομαι που όλα πήγαν καλά!! να σου στείλω κι εγώ ένα γράμμα να το δώσεις στον Άη Βασίλη? χι χι.. έχω ακούσει για την ονειρούπολη!!!! να βγάλεις πολλές πολλές φωτογραφίες!!! :) με γεια το μαλλί!!! δείξε μας και καμιά φωτό το πριν και μετά!! :) φιλάκια πολλά πολλά!! δε σε έχω ξεχάσει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλέ τι γλυκούλια είναι αυτά! Καλή αρχή κοριτσάκι! Όλα καλά θα πάνε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλημέρα Φωτεινή-)))
    μόλις πήρα με πακετάκι του σπιτάκι σου!!!!Δεν το περίμενα,και χάρηκα παααααααααααααρα πολύ,ειλικρινά!!!Το κρέμασα μαζί με τα άλλα γούρια μου,-))))
    Επίσης ευχαριστώ για τις γλυκές ευχές σου!!!!!
    Εύχομαι γρήγορα να προσαρμοστείτε από την μετακόμιση,και να επανέλθετε στους κανονικούς ρυθμούς/
    Ο Μίκυ και η Αλμπέρτα...τέλειο ζευγάρι-))))
    πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φωτεινουλα,ανακαλυψα επιτελους το νεο σου blog..ειχα ανησυχησει με την αποτομη διακοπη
    του προηγουμενου τον Αυγουστο !
    Ελαβα το σπιτακι σου,ειναι πανεμορφο,ευχαριστω!Το κρεμασα ηδη!!
    Καλο ξεκινημα στη νεα σου δουλεια,ευχομαι να μπορεσεις να εξασκησεις την ιατρικη οπως την ονειρευτηκες!Τα ποντικακια σου υπεροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γλυκιά μου Fo, Καλά Χριστούγεννα!!!! με υγεία εύχομαι!! να πέράσεις πολύ πολύ όμορφα!! φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φωτεινούλα, να είσαι πάντα γερή, ανθεκτική, ονειροπόλα και δημιουργική !!! ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και μακάρι όλα τα όνειρά σου να γίνουν πραγματικότητα !!! Φιλιά πολλάαααα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλή χρονιά Fo μου!!! ότι καλύτερο εύχομαι, φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αχ , που είσαι βρε κοριτσάκι μου !!! ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ σου εύχομαι με Υγεία, Αγάπη και Χαρά ! Εύχομαι ό,τι κι αν κάνεις, να συνεχίζεις και με τις χειροτεχνίες σου ! Κάνε μια αναρτησούλα καινούρια, να σε χαρώ, που λένε και στην Κρήτη !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

kiss kiss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...