Παρασκευή 2 Νοεμβρίου 2012

My kilos..part 23897

Τι να λέμε........Δυστυχώς μία χάνω πολλά μία ξανάρχονται πιο πολλά!! Τι διατροφή να κάνεις με όλαααα αυτά που περάσαμε εδώ μέσα το καλοκαίρι..Την μία δεν έτρωγα γιατί δεν μπορούσα.Την άλλη γιατί δεν ήθελα από την στεναχώρια.Την παράλλη παραέτρωγα γιατί είχα συνέλθει από όλα και είχε ανοίξει η όρεξή μου! Ότι να 'ναι εντελώς...

Ευτυχώς τον τελευταίο μήνα κάπως μπαλαντσάρισα την κατάσταση. Έκανα γυμναστική κάθε μέρα πρωί -απόγευμα και έφαγα ότι λαχανικό,χόρτο και πρασινάδα υπάρχει στον Νομό. Δεν νομίζω ότι τα έρμα τα ζωντανά θα βρουν τίποτα για να βοσκήσουν ειλικρινά....Να μην αναφέρω ότι στέρεψαν τα ποτάμια και οι πηγές αφού ήπια και όλοοοο το νερό..


Η ζυγαριά του σκότους

Τα αποτελέσματα. Τέσσερα κιλά μείον!! Να δω τα επόμενα τρία πότε θα φύγουν..Πώς είναι δυνατόν στην ζωή μου δύο φορές, μία στις πανελλήνιες και μία στην απόκτηση τίτλου να έχω βάλει εφτά κιλά...Και πότε άλλοτε. Σημαδιακό....Δεν ταιριάζουμε σου λέω με την καρέκλα..Άμα δεν χοροπηδάω σαν το κατσικάκι δεν αντέχω...Με συνταγή ιατρού..

Τι έκανα λοιπόν  αυτόν τον μήνα μιας και βγήκα από το πρόγραμμά μου.

1.Έκοψα ότι περιέχει άμυλο πλην της βρώμης και καμιά φορά στο τσακίρ κέφι  κανά δύο φετούλες ψωμί ολικής. Φυσικά έκοψα και τα σχετικά μακαρόνια, πίτες, κουλουράκια, κεκάκια και ρύζι, πατάτα και ως προς έκπληξή μου  το καρότο (που έχει και πολλή ζάχαρη ..τι μαθαίνεις από φιλενάδα διαιτολόγο..) και  τα παντζάρια.

2. Σταμάτησα εντελώς να πίνω γάλα μιας και ανήκω σε εκείνο το 75%  των Ελλήνων που λένε τα βιβλία μου ότι έχουν μερική δυσανεξία στην λακτόζη. Το οποίο γάλα με φούσκωνε και μου προκαλούσε κατακράτηση. Βέβαια δεν σταμάτησα να τρώω γιαουρτάκι  με πέτσα το οποίο δεν με ενοχλεί (έχει άλλες πρωτεΐνες) και είναι φουλ στα καλά προβιοτικά. Φυσικά με τα τυριά δεν τα πάμε καλά εδώ και χρόνια οπότε δεν χρειάστηκε να τα κόψω αφού τα έχω κόψει εδώ και χρόνια (τα άτιμα όμως είναι πεντανόστιμα...).

3. Έκοψα τον καφέ (νες) χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα μιας και μου την έδινε στα νεύρα χρόνια τώρα και επιδιόρθωσα την εσπρεσιέρα μου...Κανά δύο εσπρέσο την εβδομάδα όταν έχω κέφι...Άρχισα να πίνω ροφήματα , χαμομήλι, τσάι,φλαμούρι και τα σχετικά που τα είχα εντελώς και κάθετα εκτός του στομαχιού μου...Φυσικά όλα του κάμπου από τις λατρεμένες κολλητές της μαμάς.

4. Τέρμα η ζάχαρη και τέρμα το μέλι. Μέλι ξανά μόλις επανέλθω και όταν θα μου φέρουν από το χωριό  του μπαμπά.

5. Νερό, νερό, νερό, νερό, νερόοοοοοοοοοοοοοοοο.

6. Γυμναστική και πάλι γυμναστική. Όχι κάτι το τρελό πού λεφτά για γυμναστήριο. Περπάτημα και γυμναστική στο σπίτι με cd. Βέβαια δεν προτείνεται το τελευταίο σε όποιον ΔΕΝ έχει πάει ποτέ γυμναστήριο γιατί απλά δεν θα ξέρει τις ασκήσεις και θα τραυματιστεί.

7. Λαχανικά. Πρασίνισε το ψυγείο και Bonus έμαθα και το τοπικό παζάρι/λαϊκή όπου και πάμε βόλτα με το Μελομακάρονο κάθε Σάββατο. Αγάπησα πολύ το μπρόκολο και τα κολοκυθάκια ειδικά μέσα σε βελουτέ σουπίτσες.

Βέβαια είχα και τους πειρασμούς να ξεπεράσω με ένα αγόρι στο σπίτι...Μα όλο ψήνει καλούδια!!


Ψωμάκια από το Μελομακάρονο


Εντάξει κορίτσια όταν μία φορά στο τόσο σου κάνει ο αντρούλης σου ψωμάκι το τρως και λες και ευχαριστώ. Την άλλη ημέρα το πρωί δύο ώρες γυμναστική...Καλύτερα να πονάω παρά να τον στεναχωρήσω..

Δεν έκανα τίποτα το τρελό από ότι βλέπετε, προσπάθησα λίγο να ταρακουνήσω τον μεταβολισμό μου. Μόλις επανέλθω στα φυσιολογικά πάλι μερέντα με το κουτάλι θα τρώω. Βέβαια μέχρι τότε εύχομαι να δουλεύω οπότε να κουνιέμαι και να μην χρειάζεται να ΜΗΝ τρώω και κανένα γλυκάκι.

Αυτά από το μέτωπο των κιλών...ΠΟΟΟΟΟΟ  πώς έχω λαχταρίσει ένα προφιτερόλ!!!!!

Φιλάκιαα






18 σχόλια:

  1. πωπωωωω....καλό κουράγιο!!! μισώ τις δίαιτες κ μόνο στην ιδέα ότι πρέπει να στερηθώ κάτι μου ανοίγει η όρεξη και τρώω πιο πολύ!! συμβουλές σε γιατρό με φίλη διαιτολόγο δε τολμάω καν να δώσω...καλή επιτυχία μόνο κ γρήγορα αποτελέσματα εύχομαι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ευχαριστώ!!!Δεν κάνω δίαιτα πάντως,σωστή διατροφή κάνω γιατί με το καθισιό και χωρίς γυμναστική έβαλα κιλά...Δυστυχώς η σωστή διατροφή ΔΕΝ περιλαμβάνει τα νόστιμα πράγματα.....Από τον άλλο μήνα πού και πού θα τρώω και καμιά απαγορευμένη σοκολάτα..και κανένα σουβλάκι...Όταν διαβάζεις δυστυχώς τρως πράγματα που σου δίνουν ενέργεια και κυρίως ζάχαρη..Και κάπως έτσι κουτσου-κουτσου έρχονται τα κιλάκια..Χαλάλι..Ευτυχώς λόγω σωστής διατροδής μπορώ και παίζω εύκολα με τα κιλά μου,όσο γρήγορα έρχονται τόσο γρήγορα φεύγουν!!!Φιλάκιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όλα τα καλά εκοψες! Με τι τρέφεσαι; Με μαρούλια και γιαουρτάκι με πέτσα! άντε και κανά φιλέτο κοτόπουλο! Μισώ τις δίετες!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τι να κάνω Kathy μου ...πρέπει να επανέλθω στα φυσιολογικά μου!!Αν και δεν τρώω μόνο μαρούλια...Τα πάντα εκτός από βλακείες.Φιλάκιααα

      Διαγραφή
  4. Καλή επιτυχία με τη διατροφή!!! Να τρως απ' όλα, αλλά με μέτρο!!! Αλλά τι λέω, εσυ είσαι η γιατρός, σίγουρα θα τα ξέρεις καλύτερα αυτά!!! Εγώ πάντως βρίσκω πιο νόστιμη μια φρουτοσαλάτα με μέλι από ένα προφιτερόλ!!! Ή ένα πιάτο φασολάκια μου φαίνεται πιο δελεαστικό απ'το σουβλάκι π.χ. (Ω ναι, η θηλυκή βερσιόν του Καντακουζηνού!!! :P)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα φασολάκια τα λατρεύωωωωωωωω!!!!!!Τρώω το άτιμο από όλα..έκοψα τα παραπάνω γιατί το ..παράκανα!!μάκια

      Διαγραφή
  5. Πωπωπωπωπω τι ψωμιά είναι αυτά?!? ΚΑλό κουράγιο καλή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σε καταλαβαίνω απολυτα γλυκιά μου..είμαι από αυτές που βάζω και..βγάζω!Μα δυστυχώς πιο εύκολα βάζω παρά βγάζω να πάρει η ευχή.Έχω και αυτόν το Δημητρη που μαγειρεύει συνέχεια..τι καημός είναι αυτός..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχτίδα μου τελικά παχαίνεις με έναν άντρα που έχει μεράκι την κουζίνα...ουφφφφφφ...Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  7. Αχ αυτά τα κιλα δε φεύγουν με τίποτα
    Εγώ μετά τις εγκυμοσύνες προσπάθησα πολύ και έχασα κάποια αλλά όχι όλα ακόμα
    Καλό κουράγιο και σένα.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα φύγουννννννν!!!Δεν πτοούμαι και να μην στεναχωριέσαι και εσύ!!Τα παιδάκια σου τα άξιζαν αυτά τα κιλάκια...εγώ τι δικαιολογία έχω?????σνιφ...

      Διαγραφή
  8. και γω έχω βάλει 4 κιλάκια παρακαλώ!!! και να δω πως θα τα χάσω!!! δυστυχώς το ότι δε δουλεύω με κάνει να κάθομαι πολλές ώρες!!! και με τις δίαιτες δεν έχω καθόλου καλή σχέση!!!! άστα να πάνε! σε νιώθω.. και να έχεις και πειρασμούς μέσα στο σπίτι από τους υπόλοιπους, ακόμα χειρότερα! φιλάκια! αχ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοριτσάκι μουυυυυ!!!!Παχύναμε μαζί??????χαχαχαχαχαχχαχαχαχαχαχα!!!Φιλάκιααα

      Διαγραφή
    2. μήπως να ξεκινήσουμε να χτίζουμε τα σπίτια που λέγαμε? χα χα χα

      Διαγραφή
  9. Καλή συνέχεια και καλή επιτυχία εύχομαι. Εγώ πάλι για να χάσω κιλά δεν τρώω τίποτα αλλά τίποτα μετά τις 6.30 το απόγευμα. Την υπόλοιπη μέρα όμως τρώω από όλα. Σε μένα πετυχαίνει αλλά δεν θα το πρότεινα γιατί ξέρω ότι δεν είνι σωστό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μην κανεις ετσι ,εγω θελω περισσοτερα!!!Βεβαια απο την τελευταια διετα καταφερα να κρατησω το να μην πινω αναψυκτικα. Ισως την επομενη φορα μου μεινει και τιποτε αλλο.Φιλακια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τελικά όλες έχουμε το θεματάκι μας. 5κιλά πάνω 5 κάτω...
    Μπράβο για το κουράγιο καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

kiss kiss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...