Πέμπτη 1 Νοεμβρίου 2012

Και τώρα...Τρέχουμε!!!

Μετά από τόσο καιρό απουσίας μου πήρε τρεις μέρες και νύχτες να διαβάσω το 1/3 του υλικού σας!!Αντιλήφθηκα λοιπόν τα bazzar που τρέχουν ...και το γεγονός ότι ΔΕΝ έχω χρόνοοοοοοο!!!!!


me ofcourse


Χρωστάω έναν κουμπαρά στην Δράση Ελληνίδων Bloggers...........





Για να δούμε τι θα φτιάξω....κάτι σε ροζ με βλέπω και μάλλον με κουτάκι, με σπιτάκι..................Δεν έχω ιδέα αλλά θα τον φτιάξωωωωωωω!!!!!!

Και πάω πιο κάτω στο blogaki ΧΕΙΡΟΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ από το Νευροκόπι και παθαίνω τρα-λα-λα!!!!!!!Το τρα-λα-λα πάει στο γεγονός ότι το χωριουδάκι μου που διορίστηκα είναι στα 40χιλ από εκεί!!!!!!!!Τι χαράαααα!!!!Η Άννα λοιπόν κάνει Bazzar για το νηπιαγωγείο και ΦΥΣΙΚΑ σιγά και να μην δεν έκανα ζουζουνίστικα πραγματάκια για τα παιδάκια!!!Καταπληκτική ιδέα!!!!




Και σήμερα ενώ ήταν να ξεκινήσω για την πόλη της μαμάς να πάω δερματολόγο (θα σας πω σε άλλη ανάρτηση ΤΙ έχω τραβήξει με την θυλακίτιδα...!!)  βρέθηκα στο κέντρο της πόλης να ψάχνω υλικά για τις δημιουργίες μέσα στην βροχή!!!!Χαλάλι!!! Γύρισα σπίτι και ήμουν τρισευτυχισμένη γιατί ενεργοποιήθηκα μετά από τόοοοοοοοοσοοοοοοο καιρό και γιατί θα φτιάξω πραγματάκια για καλό σκοπό..Ειδικά στις μέρες μας  πιστεύω ότι το να προσφέρεις είναι ότι μας ενώνει σε αυτή την χώρα..

Και άρχισα..........Ξέχασα να φάω, ξέχασα να ενημερώσω την μαμά, ξέχασα να ενημερώσω την φίλη μου την ιατρό γενικώς χάθηκα.......Πόσο μου είχατε λείψει...Ούτε μπορώ να σας εξηγήσω πόσο κλείστηκα  για να ανταπεξέλθω σε όλα αυτά που συνέβησαν....Και πόσο χαίρομαι που σας βρίσκω πάλι εδώ,να δημιουργείτε και οργανώνεστε!!!

Και η αρχή .....




Εύχομαι να τα προλάβω όλα!!!!Φιλάκια πολλάαααααααααααααα



7 σχόλια:

  1. ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ!!!ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ,,,,ΦΙΛΑΚΙΑ,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ανυπομονώ να δω τις πανέμορφες δημιουργίες σου!!!! θα προλάβεις, είμαι σίγουρη! ;) φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αφού το θες, όλα θα τα προλάβεις!
    Καλό μήνα και καλή συνέχεια στις δημιουργίες σου!
    {Fan, όπως λέμε sofan!}

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θα τα καταφέρεις σίγουρα!!! Περιμένω να δω τις δημιουργίες σου!!! Καλή συνέχεια!!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είμαι σίγουρη πως θα προλάβεις
    Καλό μήνα
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

kiss kiss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...