Κυριακή 4 Νοεμβρίου 2012

Fun times

Αυτό το Σαββατοκύριακο ευτυχώς την μία τουλάχιστον ημέρα το Μελομακάρονο δεν δούλευε...Και έτσι λοιπόν ,μιας και ο καιρός ήταν μούρλια,κάναμε μια μικρή βολτίτσα, καθίσαμε στο σπιτάκι μας και περάσαμε λίγο χρόνο μαζί...Σήμερα μοναξιές..αλλά έχω ένα σωρό πραγματάκια να φτιάξω...οπότε καλύτερα!!!

Πρωί Σαββάτου και πήγαμε στην λαϊκή για τα λαχανικά μας..που σας έλεγα...



Τις λατρεύω τις κολοκύθες!!!!!!



Τα αγαπημένα μου λουλούδια..Μου φτιάχνουν την διάθεση στο δευτερόλεπτο.



Εντάξει το ομολογώ δεν είχα ιδέα ότι υπάρχουν και μαύρα  ραπανάκια...!!



Αυτό δεν ήξερα τι είναι και ρώτησα..Σύμφωνα λοιπόν με τον κύριο που τα πουλούσε από αυτό βγαίνουν τα φρέσκα κρεμμυδάκια. Μου είπε και πώς αλλά...ούτε που κατάλαβα...



Το αγαπημένο μου φαγητό από τότε που ήμουν μικρή! Και συνεχίζει....



Ο γλυκούλης καθόταν στην μέση της λαϊκής και κοιτούσε τον κόσμο...Γλύκας!



Αργότερα στο κέντρο της πόλης βρήκα αυτόν τον κήπο...Με αγγελάκι ...ζηλεύωωωωωωω.



Δυστυχώς το Μελομακάρονο είχε πάλι δημιουργικές ανησυχίες ....Τρεις έφτιαξε ..και το καημένο έφαγα ένα κομματάκι...σνιφ..σνιφ....


Και η σημερινή ημέρα και ώρα...Μοναξιές αλλά δημιουργίες  γιατί είπαμε τρέχουμε  τώρα!

Φιλάκια, εύχομαι να περάσατε όμορφα και εσείς...




14 σχόλια:

  1. Τι όμορφες φωτογραφίες! Η λαική με άλλο μάτι! Πολύ ωραιοποιημένη! Και η πίτσα όμως έλεγε πολλά. Τι κρίμα να μην μπορείς να φας!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εγώ πάντως θα έτρωγα μια ολόκληρη και δε θα με ένοιαζε τίποτα!!δείχνει τοοοοοόσο λαχταριστή!!
    πολύ όμορφες οι φωτογραφίες από τη λαική...ειδικά τα χρυσάνθεμα!!!
    καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ω ρε και νάχα τη μια από τις τρεις πίτσες... αυτή τη στιγμή θα την τσάκιζα σε χρόνο μηδέν!!!!! Οι φωτογραφίες σου πολύ ωραίες, το κρεμμυδάκι αυτό λέγεται κοκκάρι!
    Φιλάκια και καλή βδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. φοβερές εικόνες!!! να χεις τέτοια πίτσα και να μη μπορείς να τη φας,ε? :) αχ!! η κουκλίτσα βουντού τι τέλεια! καλή εβδομάδα! περιμένω το mail σου! φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σου!!! Να πεις στο μελομακάρονό σου, να μην έχει τέτοιου είδους ανησυχίες!! Μα να σε βάζει σε τέτοιους πειρασμούς;; Επίτηδες το κάνει;; χιχι!
    Καλή εβδομάδα Φωτεινή!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα να πεις δεν του το χω πει...αγόριαααααααααααα!!Καλή εβδομάδα!!

      Διαγραφή
  6. Τι ωραία τα χρώματα της λαϊκής! Κι εμένα τα ρεβύθια είναι το αγαπημένο μου!
    Χαίρομαι που σε ξαναβρήκα γιατί πριν καιρό σε είχα μπερδέψει με έναν άλλο GURU που κυκλοφορεί και αφήνει αγενή σχόλια και παρατηρήσεις στα blogs! Απαπά..εσύ παιδί μου είσαι γλύκα! Και καλό χάσιμο κιλών, κι εγώ τα ίδια τραβάω, μια χάνω 3 μια παίρνω 5! Άτιμοι υδατάνθρακες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μα καλά..υπάρχει κι άλλος GURU?????τς τς τς.......!!να είσαι καλά ,ευχαριστώ πολύ...ναι..αυτοί οι υδατάνθρακες!!αχ ναι...

      Διαγραφή
  7. Γλυκουλα μου Φωφουλα.... ειχα καιρο να περασω απτο σπιτακι σου! Χαθηκαμε λιγο!Μα ειναι τοοσο ομορφες οι αναρτησεις σου και μολις ντοπαριστηκα με μια γερη δοση! χαχαχα!!!!
    Εχουμε την ιδια κουπα με τα γατακια....αγαπημενα και τα ρεβυθια και οι κολοκυθες...
    Τα κρεμμυδακια-μωρα τα λενε και κροκαρι ή κοκκαρι!
    Φιλακια.... ;ο)
    Καλη ξεκουραση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. φιλάκιαααααααα!!!Δεν παίρνουμε όλες την ίδια????Ιδέες ρίχνω......

      Διαγραφή

kiss kiss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...