Πέμπτη 8 Νοεμβρίου 2012

The system ...Day 2&3

Χτες το λοιπόν είχε απίστευτο καιρό εδώ...Υγρασία στο 95% και αεράκι από αυτό το επικίνδυνο και ζέστη. Βέβαια οι δουλειές ,δουλειές...Που σημαίνει τρέξιμο , τρέξιμο, τρέξιμο!!! Ευτυχώς για άλλη μία φορά όλοι  απίστευτα ευγενικοί, εξυπηρετικοί και όλα έγιναν όπως έπρεπε προς μεγάλη έκπληξη για άλλη μία φορά....Λέτε να αλλάζουμε??

Δυστυχώς τρέχοντας να τα προλάβω όλααααααα..........πιάστηκε η μέση μου για πρώτη φορά στην ζωή μου.Το απόγευμα δεν μπορούσα με τίποταααα  να σηκωθώ από τον καναπέ! Το Μελομακάρονο κόντεψε να πάθει έμφραγμα που με έβλεπε έτσι, να θέλει να με πάει νοσοκομείο και εγώ φυσικά να ουρλιάζω "Πας καλά μωρέ που θα ενοχλούμε τον κόσμο για ένα μυοσκελετικό άλγος??" Άσχετα βέβαια που ήμουν σε  "Γ" φάση  τύπου κακιά μάγισσα με καμπούρα...Σε μισή ώρα ξεφοβήθηκε και ο αγαπούλης μου  και άρχισε να με δουλεύει.."Να σου πάρω ένα Π σε ροζ??" και κάτι τέτοια.....Δείτε πώς τιμωρήθηκε....


Σήκω -κάτσε...Όλο κάτι ζητούσα...Όποιος κοροϊδεύει.....

Σήμερα ξημέρωσε μια όμορφη μέρα επιτέλους και είδαμε ήλιο...Και είδαμε και τα παράθυρα πόσο χάλια έγιναν...




Τι να κάνω όμως, πάλι  τρέξιμο σήμερα. Κι έτσι ξεκίνησα....Μέσα μου έλεγα "Αποκλείεται κάποιον στραβό θα βρω σήμερα μπροστά μου..". Και πού να δείτε πώς έβγαινα και έμπαινα στο αμάξι!!! Κορίτσια.....Ούτε 80 χρονών.....Όταν λέμε  κρατιόμουν για να βγω ..τι "Π"...δύο έπρεπε να με κρατάνε!! Κατάπια τον πόνο και δώστου...Κριάρι στο ζώδιο..βάζουμε τα κέρατα τα γυριστά μπροστά και δεν καταλαβαίνουμε τίποτα!

Και πάλι έπαθα πλάκα! Όχι μόνο τελείωσα τις δουλειές που είχα για σήμερα, όχι μόνο ήταν όλοι ευγενέστατοι αλλά μου έκαναν και δουλειές που είχα για την άλλη εβδομάδα!!! Μίλησα και με το Υπουργείο μας σήμερα, ευγενέστατη η κυρία που με εξυπηρέτησε, να με διευκολύνει σε ότι χρειάζομαι...Μίλησα και με το νοσοκομείο μου και πάλι ευγενέστατη η κυρία, να με ξε-αγχώσει να μην στεναχωριέμαι " Όλα θα γίνουν  εμείς είμαστε εδώ μην στεναχωριέστε"...Ειλικρινά, μετά από τρεις ημέρες και 30 έγγραφα, ταμεία, δημόσιες υπηρεσίες παντός είδους, προσωπικά κατέληξα στο συμπέρασμα ότι όντως ο κόσμος αλλάζει...Κι αυτό γιατί χρόνιαααα τώρα κάνω χαρτιά, τέτοιο πράγμα πρώτη φορά το βλέπω ..φτου  φτου να μην τους ματιάσω. Βέβαια και εγώ κυρία...Τελικά παίζει ρόλο πώς εμφανίζεσαι,να είσαι δηλαδή περιποιημένος, πώς μιλάς και τι αύρα έχεις..Με θετική ενέργεια σου δίνεται πίσω θετική ενέργεια...Και από αυτήηηηνν.....ουυυυυυυυυυυ ......έχω να μοιράσω μπόλικη. Τα άσπρα βάσανα δεν τα φοβάσαι....my moto...

Επέστρεψα στο σπιτάκι μου.....



Χίλιες δουλειές και εδώ για να προλάβω...Έβαλα την θερμοφόρα από πίσω στην πλατούλα (δεν είμαι των φαρμάκων σε light θέματα..) και ξεκινάω!! Επειδή μου είπατε για την μανούλα μου σας βάζω και μία φωτογραφία από ένα στεφανάκι της που μου έχει φτιάξει και έχω εδώ!! Της μετέφερα όσα μου γράψατε και σας στέλνει πολλά πολλά φιλάκια και σας ευχαριστεί πάρα πολύ....Ψιλοντράπηκε έχω να σας πω......



Φιλάκια πολλά και μην χάνετε την πίστη σας στον συνάνθρωπό σας....Θα βοηθήσουμε ο ένας τον άλλον....Η υγεία μας πάνω από όλα...Πιστέψτε με..όλα τα άλλα είναι τόσο μικρά....










7 σχόλια:

  1. Περαστικά για τη μεσούλα σου, το στεφάνι τί να λέμε ΤΕΛΕΙΟ!
    Αλήθεια σε ποια πόλη είσαι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το σημαντικότερο είναι η αγάπη
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μακάρι να αλλάζουμε τη νοοτροπία μας, όπως λες... έπρεπε άραγε να φτάσουμε εδώ;
    Όπως και να 'χει, περαστικά σου και γρήγορα!
    Το στεφάνι της μανούλας, πανέμορφο, ιδανικό φθινοπωρινο διακοσμητικό! Χαίρομαι που σε βρίσκω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. έτσι είναι..
    ..περαστικά σου!
    και το στεφανάκι..τέλειο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υγεία πάνω από όλα!! Έχεις απόλυτο δίκιο.
    Περαστικά σου!
    Το στεφανάκι που έφτιαξε η μαμά σου είναι υπέροχο. Χρυσοχέρα η μαμά,ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τέλειο το στεφανάκι! Το παρατηρώ τόση ώρα, έχει βάλει πολλά πραγματάκια
    και πάνω απ όλα την αγάπη της :)
    Η μέση θα περάσει.. θέλει το χρόνο της, ξέρεις.. είναι να μη την πάθεις από μέση. Σε κόβει στα δύο.
    Αλλά αυτά να είναι, όπως είπες κι εσύ, και θα την παλέψουμε :)
    Φιλιά Κριαράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Fo μου τι σε βρήκε πάλι!! αλλά μου αρέσει το χιούμορ σου! χι χι.. περαστικά!! μου αρέσουν οι άνθρωποι που εκπέμπουν θετική αύρα και αφού εσύ είσαι έτσι σε λατρεύω! χι χι.. εγώ που δε σε ξέρω, πόσο μάλλον οι άλλοι που το εισπράττουν ολοκληρωτικά! το στεφανάκι υπέροχο (θέλω κι εγώωωωωω, sniff).. δεν σε έχω ξεχάσει, sorry για την καθυστέρηση, φιλάκια!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

kiss kiss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...