Κυριακή 28 Οκτωβρίου 2012

The Comeback

Hola amigas!!!!Si si χάθηκααααα....Το ξέρω..Τι να κάνουμε,πολλά συνέβησαν σε αυτό το διάστημα στην Fo και χρειαζόταν στην στήριξή μου...Έπιασαν τα κρύα από τότε που έχουμε να τα πούμε...ευτυχώς μου έφτιαξε η καλή μου φιλενάδα κασκόλ και σκουφάκι..Περιμένω και πουλοβεράκι...



Δυστυχώς οι λόγοι που χαθήκαμε δεν είναι και τόσο καλοί..Ευτυχώς ήταν όλα περαστικά...Μετά τον διαγωνισμό(αύριο θα φροντίσω εγώ να σταλούν όλα) η Fo αρρώστησε.Ένα κουνούπι κάπως μπήκε στο σπίτι και σύμφωνα με τους ιατρούς συναδέλφους της ,πέρασε,αν και ήπια την διάσημη ίωση με το κουνούπι του καλοκαιριού...Τόσο αντικουνουπικό που έβαλε η καημένη και αυτό το άτιμο την δάγκωσε μέσα στο σπίτι..με σίτα και ταμπλέτες..Πυρετός,καταβολή ,κεφαλαλγία....φοβηθήκαμε όλοι αλλά η Fo ανένδοτη"Εγώ μέσα ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΩ ΤΕΛΟΣ"!!Ιατροί τι να πεις.......Ευτυχώς πλακώσαν όλοι οι συνάδελφοι εδώ πέρα και κατ'οίκον νοσηλεία σε 5 μέρες ήταν εκτός κινδύνου..Αλλά της πήρε 2-3 εβδομάδες να συνέλθει πλήρως.Κόντεψε να σκάσει η καημένη..Πρώτο καλοκαίρι ελεύθερο μετά από 18 χρόνια και αυτή το πέρασε μέσα...
Σαν να μην έφτανε αυτό ,μόλις πήρε τα πάνω της τζουπ...Ο πεθερούλης της ο αγαπημένος που παλεύει με τον καρκίνο εδώ και ένα χρόνο έμαθε ότι θα κάνει και άλλες χημειοθεραπείες...Το Μελομακάρονο που να τρέξει πρώτα..Στεναχώρια,κλάμα..πίκρα.Ευτυχώς και αυτό φτάνει στο τέλος μιας και όλες οι τελευταίες εξετάσεις βγήκαν καθαρές στον επανέλεγχο και έτσι μπαίνει ο καλός μας ο Γιουβαρλάκος (πεθερούλης) στο πρωτόκολλο παρακολούθησης.....
Ενδιάμεσα σε όλα αυτά ,προκήρυξη για θέση,τρέξιμο για τα απαραίτητα έγγραφα( τι να πεις με τι γραφειοκρατία σε αυτή την χώρα),αναμονή για τα αποτελέσματα,αγωνία.....και......
ΔΙΟΡΙΣΜΟΣ!!!!!Ναι ναιιιιι!!Φεύγουμε με την Fo...Πάμε σε ένα χωριουδάκι στην Δράμα(πόλη του Μελομακάρονου) να αράξουμε επιτέλους μετά από τόσα χρόνια...Χαράααααααα!!!Δυστυχώς για λίγο καιρό θα είναι η Fo μακριά από το Μελομακάρονο μέχρι να μπορέσει κι αυτός να έρθει..στεναχωριέται και λίγο η καημενούλα,δεν ξέρει κανέναν εκεί...Θα είμαι εγώ όμως μαζί της και είμαι σίγουρος ότι θα τα πάμε μια χαρά!!!!!!
Όσο για τις δημιουργίες...Να εδώ είμαι πάνω στην περιβόητη κουβέρτα που άρχισε πριν μήνες..Άρχισε να παίρνει μορφή..Για να δούμε τι θα βγει...Κατά τα άλλα δεν έφτιαξε και πολλά πράγματα..ψυχολογία στα τάρταρα..Εγώ τις έκανα αγκαλίτσες,το Μελομακάρονο το ίδιο...αλλά άμα ΔΕΝ ,δεν με αυτή την κοπέλα...Καλή καλή αλλά όπως λέει και η μαμά της ,το Ανθούλι "στριμμένο άντερο"!!!!
Μας λείψατε πάρα πολύ και εκ μέρους μου και της Fo μια μεγάλη αγκαλιά και πολλά πολλά φιλιά!!!Θα τα λέμε συνεχώς από εδώ και πέρα..πλην ..ότι κατά Δεκέμβριο θα μετακομίσουμε οπότε εκεί θα έχουμε μία διακοπή ξανά λόγω σύνδεσης.






Κοριτσάρες ο Μarco  IS BACK!!!



9 σχόλια:

  1. Κι εμείς σας πεθυμήσαμε και τους δύο! Συγχαρητήρια για τον διορισμό! Απολαυστική η ανάρτηση! Φιλιά και στους δύο! Άντε και χαιρετίσματα και στο μελομακάρονο!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Fo μουυυυυυυυυυυυυυ!!!!!! πόσο πολύ μου έλειψες!!! πέρναγα συνεχώς και αναρωτιόμουν.. πολύ χάρηκα που επέστρεψες!!!! :) ελπίζω να είναι όλα καλά τώρα!!! αυτή η υγεία φέτος, τι να πω!!! άσε, ταλαιπωρήθηκα εγώ με δεύτερο χειρουργείο τη Δευτέρα!! αλλά δεν το βάζω κάτω! καλή αρχή σου εύχομαι, καλό διορισμό!!! όλα θα φτιάξουν, το πιστεύω!!! φιλάκια πολλά!!!! χάρηκα πολύυυυυυ!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλώς γυρίσατε!!!Και εύγε για τον διορισμό-)))
    δεν πειράζει για τον διαγωνισμό,το ξεχάσαμε..χιχι
    πολύ όμορφη η ανάρτηση σου.
    φιλιά πολλά και καλή συνέχεια
    (έχω και εγώ κλήρωση,υπόσχομαι 1000%να μην χαθώ)
    -)))))))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλως ηρθες πισω. Περαστικα να ηταν ολα και καλο διορισμο!Ευχαμαι απο δω και περα να ακουμε μονο ευχαριστα!Φιλακια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Άκου το παλιοκούνουπο!!!!!! Δεν ήξερα πως τσιμπάει και γιατρούς!!!!!! Ευτυχώς όλα ήταν περαστικά και ηρεμήσατε. Καλορίζικος ο καινούριος διορισμός! Εύχομαι να είναι χαρούμενη αυτή η διαμονή σας και να μας γράφεις μόνο για χαρές......
    Καλή σου εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σε σκεφτόμουν κι αναρωτιόμουν που χάθηκες! Ευτυχώς περαστικά όλα, σχετικά με τα θέματα υγείας!!! Συγχαρητήρια και για τον διορισμό!!!!! Κάθε αρχή και δύσκολη που λένε, αλλά μετά θα το χαρείς κι όλα θα φτιάξουν!!! :)
    Φιλάκια πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. συγχαρητήρια για το διορισμό σου!!!! η ζωή στην επαρχεία ειδικά στις μέρες μας είναι ό,τι καλύτερο!!!! ωραίο και το νέο στυλάκι του μπλογκ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

kiss kiss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...